האזינו: שיתוף הפעולה הפרוע של אליסיה קארה וטרוי סיוון. צילום מסך מהאינסטגרם

האזינו: שיתוף הפעולה הפרוע של אליסיה קארה וטרוי סיוון

הזמרים הצעירים והמבטיחים, אליסיה קארה וטרוי סיוון, שחררו ביצוע משותף שלהם ללהיט המצליח של סיוון – "WILD", ומומלץ לכם בהחלט להאזין את זה

כשחושבים על זה לטרוי סיוון ואליסיה קארה יש הרבה במשותף. שניהם בסביבות גיל ה-20, כותבים ומלחינים בעצמם, החלו לככב ברשת כבר מגיל צעיר ומשם גם פרצו לתודעה הרחבה יותר, ובעיקר- מאוד מוכשרים ומבטיחים. לכן, אין זה מפתיע ששיתוף הפעולה ביניהם יצא לפועל, והוא אכן שווה שמיעה. מדובר על ביצוע משותף ללהיט המצליח של סיוון שיצא כבר בשנה שעברה- "WILD". השיר כבש את המצעדים ברחבי העולם, ובשלב מסוים נכנס למיינסטרים גם פה בארץ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קארה נולדה בקנדה והתחילה את דרכה בעולם המוזיקה על ידי כך שהעלתה לרשת שירים מוכרים בביצוע אקוסטי שלה, ובהמשך הוציאה את הסינגל המצליח – "Here" שהגיע עד לעשירייה המכובדת של הבילבורד האמריקאי. בהמשך הוציאה יצא גם אלבומה הראשון "Know it all", שחצה בהצלחה את רף חצי מיליון העותקים. סיפורו של סיוון דומה בהחלט, הוא גם צמח והוכר לקהל בעזרת ערוץ יוטיוב מצליח שצבר בשנים האחרונות מיליוני צפיות. בשנת 2014 הוציא את המיני-אלבום הראשון שלו,"Trxye", ובהמשך הוציא את ה- EP שנקרא "WILD" שכלל גם את הלהיט המדובר.

 

אז מה חשבנו על הביצוע? אכן אפשר להגיד שמדובר בהחלט בשילוב מרענן ומבטיח. לדעתנו, מדובר בשיתוף פעולה חכם והרמוני ביותר. זהו זוג אמנים מדובר וחביב בקרב הקהל הצעיר והמעודכן,  וכיף לראות נכונות שלהם ליצור דברים איכותיים יחד.  למרות שכבר חשבנו ששמענו מספיק את השיר הזה, והדואט לא יכול לחדש לנו כלום, מסתבר שטעינו. הביצוע המשותף מראה את הכישרון החבוי באמנים הללו, ואת איכותו הגבוהה של השיר שביצעו. אך עדיין היה נחמד יותר אם היו מבצעים חומר מקורי ומשותף להם, ואנו מקווים מאוד שצפוי לנו דבר מסוג זה.   

תגובות