צפו: פיפת' הרמוני משתלטות לנו על הראש בקליפ חדש . צילום מסך מיוטיוב

צפו: פיפת' הרמוני משתלטות לנו על הראש בקליפ חדש

להקת הבנות הכי חמה בשנים האחרונות, פיפת' הרמוני, משחררות קליפ ללהיט הפוטנציאלי הבא שלהן, אז מה חשבנו על השיר והקליפ המצורף אליו?

פיפת' הרמוני, הלהקה מבית היוצר של הריאליטי "אקס פקטור", ידועות כבר כמכונת להיטים מצליחה ביותר ואחרי הצלחות ענקיות כמו "Worth It" ו"Work From Home" הן חוזרות עם סינגל חדש המשותף עם זמר ההיפ/הופ המצליח ביותר בשנה האחרונה, Fetty Wap.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אתמול (ה') הן שיחררו קליפ לשיר "All In My Head" מתוך אלבומם החדש "7/27". הקליפ כולו משדר קיץ ופאן, השיר משתלב עם אווירת חוף הים והכול זורם בצורה נורא טובה. אבל ציפינו מפיפת' שיגוונו הפעם, שזה לא יהיה עוד קליפ שבו הן מראות רק את הישבן, ונותנות פוזות סקסיות למצלמה. למרות שהשיר עצמו טוב, הוא קייצי, כייפי ונורא משוחרר אבל בכל זאת באיזשהו שלב הפסקנו להנות מהשיר וכל מה שרצינו זה שהוא יגמר.

 

לנו נראה כאילו החמישייה גילתה את הנוסחה להעלאת הציפיות ברשת, והן לא הולכות לשחרר ממנה בקרוב. אך למרות זאת חשוב נורא לציין לטובה שהחמישייה מראה משיר לשיר יכולות ווקאליות טובות יותר ויותר, ואם בעבר היה ניתן לחשוב שאין בניהן הרמוניה עכשיו אפשר להבחין שהקולות שלהן אכן משתלבים בצורה טובה.

תגובות