יצירת מופת: טודריק הול משחרר אלבום בהפתעה. צילום מסך מיוטיוב

יצירת מופת: טודריק הול משחרר אלבום בהפתעה

טודריק הול הוא ללא ספק אחד מהאמנים הטובים ביותר שיצאו אי פעם מיוטיוב, עם מאות מיליוני צפיות בסרטונים שלו, תוכנית משלו ב"MTV" וכישרון שלא נגמר הוא משחרר בהפתעה גמורה את האלבום שלו המלווה בסרט של שעה שנותן פייט ל"Lemonade" של ביונסה. כדאי לכם לצפות בזה

טודריק הול ידוע כגאון מוזיקלי כבר כמה שנים ברחבי העולם בזכות סרטוני היוטיוב שלו אך רק עם שיחרור הסרט הזה שכולל בתוכו את כל שירי אלבום הבכורה שלו, "Straight Outta Oz", אנחנו יכולים להגיד באופן ברור- שמדובר פה באחד מהאלבומים הטובים ביותר שהשתחררו השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסרט אותו הפיק בעצמו ביחד עם חבריו הקרובים מגולל את סיפור חייו של טודריק מתחילת חייו בתור ילד לא נורמטיבי בטקסס שבארצות הברית עד הגשמת חלומתיו בלוס אנג'לס ושבירתם כאשר הופסק שידור תוכנית הטלווזיה שלו בMTV. במהלך הסרט מתארחים לא מעט מחבריו הקרובים של טודריק וגם אמנים רבים, למשל באחד מהשירים באלבום מארח טודריק את הזמרת המצליחה ניקול שרזינגר ובשני שירים אחרים הוא מארח את כוכבת הסדרה גלי, אמבר ריילי, שמגלמת את אימו בסרט.

© צילום מסך מיוטיוב

אין ספק שמדובר כאן ביצירת אומנות מדהימה, כל שיר ושיר מופק וכתוב היטב על ידי טודריק וחבריו והסרט מצליח להעביר את כל המסרים של השירים באופן ברור יותר ובצורה של סרט הדיסני המצליח "הקוסם מארץ עוץ". אך אין ספק בכלל שהשיא של האלבום הם שני השירים "Water Guns" ו"Color". ב"Water Guns" הוא מארח את הזמרת המצליחה, ג'ורדן ספארקס, ומדבר על הפיגועים שקרו לאחרונה באורלנדו ובכל שאר רחבי העולם וכל זה ברגישות מדהימה. ב"Color" טודריק מארח את השחקן והזמר, ג'יי אמסטרונג ג'ונסון , שמוכר בעיקר בגלל תפקידו בסדרה המצליחה "קוונטיקו" ושר ביחד איתו שיר אהבה מקסים ומעולה המופק היטב ויכול במהירות רבה להפוך ללהיט ענק.

בסופו של דבר לא מדובר כאן באלבום שהולך להפוך לאחד מהאלבומים המצליחים ביותר בשנה האחרונה, אך ללא ספק מדובר כאן ביצירת אומנות מהדרגות הגבוהות ביותר, כך טענו גם חברות פיפת' הרמוני והזמרת המצליחה טיילור סוויפט לאחר שצפו בסרט המדובר. אז למה אתם מחכים? לכו לצפות!

 
תגובות