בשם האהבה: ביבי רקסה ומרטין גריקס משתפים פעולה. צילום מסך מיוטיוב

בשם האהבה: ביבי רקסה ומרטין גריקס משתפים פעולה

ביבי רקסה, זמרת להיטי הפופ המצליחה האחראית על להיטי קיץ רבים, מוציאה קליפ לשיר המופק על ידי הדיג'יי מרטין גריקס. כל הפרטים על הקליפ והשיר המשותף בכתבה המלאה

אז למי שעדיין לא יודע, מרטין גריקס, אחד האנשים הפעילים בעולם המוזיקה, הוא דיג'יי המופיע ברחבי העולם ואחד המפיקים המצליחים ביותר ברחבי העולם בעיקר בגלל השירים הייחודיים שלו שהמוכר ביותר בניהם הוא "Animals", הטראק זכה למעמדים מכובדים וכבש את ראשי מצעדים, אלבומי פלטינה וזכיות רבות נוספות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמרת אותה מארח מרטין גריקס בסינגל החדש שלו מתוך אלבום חדש שבדרך היא לא אחרת מאשר ביבי רקסה, ביבי אחראית ללהיטים רבים אשר פורסמו בחצי שנה האחרונה כמו "No Broken Hearts" בשיתוף עם הזמרת ניקי מינאז ו"Me Myself & I" בשיתוף עם ג'י איזי אשר גרמו לה להיכנס לתודעה של כולנו. ביבי ניסתה בעבר את מזלה בעולם המוזיקה אך התפרסמה בזכות הלהיט שלה עם ניקי מינאז' באפריל האחרון.

השניים עבדו יחד למען הוצאת שיר משותף הנקרא "In The Name Of Love" שלאחרונה פורסם הקליפ שלו, עליו נדבר בהמשך. ראשית, ברור מאוד שנושא השיר הוא אהבה. השיר מופנה אל מישהו/י אשר נשאל מה היה מוכן לעשות למען אהבה. הלחן שלא נשמע מתאמץ מדי מוסיף הרבה ומראה את עבודתו המצוינת של גריקס על השיר. הקולות שמוסיפה ביבי לעצמה בפזמונים ובשורת המפתח מוסיפים גם הם לשיר ונותנים לו אווירה מתאימה של שיר פופ טיפוסי. ואם חשבתם לרגע שהקליפ לא נוצר באותה מידת השקעה כמו של השיר עצמו, אז טעיתם. הקליפ מתרחש מחוץ לבית פאר בנוף סוער. ניתן לראות את ביבי במרפסת לבנה במיוחד ובסצינה עם גבר אשר שניהם עמודים על קצה של מקפצת בריכה שמתחתיה יש מים עמוקים. ואם אתם ממש חדי עין, תוכלו גם לשים לב לפילטר האדמדם המשתרע לאורך הקליפ שמוסיף לאווירה הרומנטית שמשולבת עם סכנה. בסופו של דבר, ביבי וגריקס הוכיחו שהם בהחלט שילוב מנצח בשיר עמוק וקליפ עוצר נשימה. מחכים כבר לשיתוף פעולה הבא בינהם!

 
תגובות