סקאוטר: מלאני מרטינס היא הדבר הבא במוזיקה העולמית?. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: מלאני מרטינס היא הדבר הבא במוזיקה העולמית?

עולם המוזיקה גועש ומתרגש מהזמרת הצעירה, בעלת הבגדים הצבעוניים והשיער החצוי, "הבובה המורדת" - מלאני מארטינס. קולה המיוחד, שמאזן את המתיקות הבובתית שלה עם המסרים הפחות מתוקים של שיריה, כבש לבבות רבים ברחבי העולם וזיכה אותה במקומות מכובדים במצעדיה מוזיקה. האם מארטינס היא הדבר הבא במוזיקה?

מלאני מרטינס היא זמרת אמריקאית שכבשה את לבבותיהם של מאזינים ומאזינות רבים. מרטינס בת 21, החלה את הקשר שלה למוזיקה כאשר החלה לכתוב שירים בגן וללמוד לשיר בבית הספר היסודי, דבר שהעדיפה לעשות יותר מכל דבר אחר, למעט לשחק בבובות שלה.

בגיל 14 לימדה את עצמה לנגן בגיטרה, בעיקר בשביל לדעת לנגן את השירים שנהנתה לשמוע של הזמרים והזמרות האהובים עליה (בניהם שירים של הביטלס, בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה). אך לקראת סיום לימודיה בתיכון, בשנת 2012, נבחנה הזמרת הצעירה באודישן לתוכנית השירה המפורסמת The Voice, במהלכו ארבעת המנטורים הסתובבו בכיסאותיהם ובחרו בה, אך מרטינס בחרה באדם לוין, סולן להקת מארון 5. למרות שמרטינס הודחה מהתוכניות והגיעה למקום השישי, התוכנית סיפקה לה מקפצה אדירה לתחילת דרכה בתעשיית המוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מרטינס החלה לעבוד על חומרים מקוריים עם סיום התוכנית ובמהלך כל שנת 2013 היא עבדה על כתיבת שירים. בתחילת שנת 2014 שחררה הזמרת את סינגל מתוך מיני האלבום הראשון שלה - "Dollhouse". הסינגל, הנושא את שם האלבום, עורר לא מעט מחלוקות בגלל המסר הנוקשה המועבר בשיר – השאיפה הגבוהה מידי לשלמות בלתי אפשרית.

השיר מדבר על "המשפחה המושלמת" כביכול, בה כולם נראים יפיפיים, מתנהגים למופת ומצליחים בכל תחום, אך מתחת לפני השטח, המצב שונה ב-180 מעלות והמשפחה ה"מושלמת" הזו – כלל וכלל לא מושלמת. הזמרת שחררה את הקליפ לסינגל, שמומן בידי מעריציה והופק על ידה ועל ידי חבריה, שספג הצלחה ענקית ונצפה כ71 מיליון פעמים.  והשיר "Carousel" מתוך המיני-אלבום המדובר שימש כחלק מפסקול לסדרה המצליחה "אימה אמריקאית", שבמקרה היא הסדרה האהובה על מלאני.

 

ביוני 2015, לאחר סיבוב ההופעות, הוציאה הזמרת את הסינגל "Pity Party", מתוך אלבום הבכורה שלה "Cry Baby", שזכה גם הוא לכמות השמעות עצומה ביוטיוב ומספר שבועות לאחר מכן שחררה סינגל נוסף מתוך האלבום, "Soap", שהגיע למקומות מכובדים במצעד השירים הדיגיטליים; בז׳אנר האלטרנטיבי – במקום ה-12, ובמקום ה-16 בז׳אנר הפופ.

האלבום של מלאני יצא באוגוסט 2015 והגיע למקום השישי והמכובד במצעד ה-200 הטובים ביותר של בילבורד וזכה לשבחים רבים ולהשקעות רבות בתחנות רדיו ברחבי העולם. האלבום מבטא את אופייה הרגיש והפוגעני של הזמרת בילדותה ולטענתה היא כונתה בידי רבים כ"Cry baby", כבכיינית, ומכאן שם האלבום.

 

כעת מרטינס נמצאת בעיצומו של סיבוב ההופעות השני שלה, סיבוב ההופעות "Cry Baby", ונוחלת את ההצלחה החלומית של כל זמר וזמרת מתחילים מתעשיית המוזיקה. שיריה נהפכו ללהיטים המושמעים ללא הפסקה בתחנות רדיו מסביב לעולם, ומידי פעם בישראל.

מרטינס הצבעונית מעבירה את המסרים שלה דרך השירים, שנכנסו עמוק למיינסטרים, בצורה מיוחדת ולא רגילה, ובעוד בגדיה ושיערה בהירים וצבעוניים המסרים הרבה פחות כאלה. אנו בטוחים שעוד נשמע על מלאני מרטינס הרבה וגם היא תכנס למיינסטרים המוזיקלי בישראל, וממש בשנה הקרובה לא מעט אנשים יתאהבו בזמרת המיוחד הזו שפשוט מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש.

תגובות