נייל הורן: "וואן דיירקשן עוד תחזור". צילום מסך מאינסטגרם

נייל הורן: "וואן דיירקשן עוד תחזור"

אחרי פסק זמן שלקחה הלהקה שגרמה לנו ולכל המעריצים לשקוע בעצב עמוק, אחד מחברי הלהקה נותן לנו תקווה, וזאת לאחר שבריאיון חדש אמר על וואן דירקשן כי "אנחנו עוד נחזור". כל הפרטים

מאז "פסק הזמן" שהלהקה כובשת הלבבות "וואן דיירקשן" החליטו לקחת, כל המעריצים נמצאים תמיד עם עין אחת פקוחה למקרה שידווחו כי הלהקה עושה "קאמבק". הפעם, בריאיון שנערך לקידום האלבום העצמאי של אחד מחברי הלהקה לשעבר, נייל הורן, שכבר הספיק לצאת לקריירת סולו, הזכיר הזמר את הלהקה ואמר כי הם חייבים לחזור.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"אנחנו חייבים לחזור בחזרה"  אמר הכוכב בראיון לעיתון הבריטי Sunday People, והוסיף כי "זה יהיה טיפשי שלא לחזור. ונצא מגוחכים."

הזמר המוכשר המשיך והסביר כי פסק הזמן שלהם אכן התחיל בעקבות הארי סטיילס והחתימה על הסרט, ושאר חברי הלהקה החלו להמשיך בפרויקטים צדדיים, כך שלבסוף כולם החליטו לקחת 'פסק זמן' כדי להספיק לשלב בין הקריירה לבלויים עם החברים ובני המשפחה. עוד אמר הורן כי "כרגע כל אחד מאיתנו עושה פרויקט משלו. אני לא חושב שמישהו צריך לדאוג לנו, אנחנו בסדר גמור."

 

@latelateshow soundcheck..it's going to be pretty

A photo posted by Niall Horan (@niallhoran) on

 

לא רק הורן עובד קשה מחוץ לחיי הלהקה. מלבד המוזיקה החדשה שלו וניסיון הכניסה שלו לתחום משחק, ליאם פיין החל לעבוד על אלבום הסולו שלו, זאין מאליק מפיק סדרה שתבוסס על סיפור הלהקה, ולואי טומלינסון התחיל בתחום האבהות לאחר שבנו הבכור פרדי נולד מוקדם יותר השנה. למרות שכל אחד מהם עסוק, אנחנו בטוחים שהם ימצאו את הזמן להתאחד מחדש ועל הדרך לחבר את הלב השבור שלנו!

© Gettyimages

 

תגובות