לזה לא ציפינו: לורן מפיפת' הרמוני לוקחת הפסקה מהלהקה. צילום: GettyImages

לזה לא ציפינו: לורן מפיפת' הרמוני לוקחת הפסקה מהלהקה

אחרי שהתבשרנו אתמול על פרישתה של קאמילה קבליו מהלהקה האהובה, כיום אנחנו מדווחים לכם על עוד בשורה מצערת - לורן הורגי הודיעה כי היא לוקחת הפסקה מהלהקה ולא ברור אם היא מתכוונת לחזור בעתיד או לא. כל הפרטים

עוד מכה כואבת ללהקת הבנות המצליחה, פיפת' הרמוני. לאחר שהתבשרנו אתמול (ב') על פרישתה של קאמילה קביו מהקבוצה, היום הודיעו מנהלי הלהקה על עזיבתה של חברה נוספת - לורן הורגי וכך בתוך יומיים הפכה הלהקה, שהייתה מורכבת מחמש זמרות לשלישייה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ההודעה המפתיעה על הפרישה באה לאחר שנה קשה במיוחד עבור הזמרת הצעירה - היא חוותה התמוטטויות רגשיות על הבמה, נעצרה בשדה תעופה על אחזקת מריחואנה, עזבה את הרשתות החברתתיות אחרי שהתנהגו אליה בבריונות. אם כל זה לא מספיק - בנוסף להכל, זמן קצר לפני ההכרזה העצובה, הודלפו הקלטות שלה בהן היא נשמעת נסעת ומספרת כי מתייחסים אל חברות הלקה "כמו אל עבדים".

© gettyimages

מקורב ללהקה סיפר כי הבנות צפויות לשחרר בינואר הודעה גדולה בנוגע לקריירות הסולו שלהן בינואר. אנחנו כמובן נמתין בסבלנות. כרגע לא ברור אם מדובר בהפסקה או פרישה קבועה מהלהקה ואנחנו רק יכולים לקוות שהורגי תנוח בזמן החגים ותצבור כוחות מחודשים להמשך פעילותה בלהקה.

נזכיר שזו לא הפעם הראשונה בה יש שינויים ועזיבות של חברות להקה. אי שם בתחילת שנות האלפיים דסטניס צ'יילד חוותה בדיוק את אותו המשבר כששתי חברות הלהקה לאטאביה רוברטסון ולטויה לאקט פוטרו מהלהקה. לשתי הזמרות שנותרו, הלא הן ביונסה וקלי רולנד, הצטרפו מישל ויליאמס ופארה פרנקלין - שגם פרשה מהלהקה המצליחה אחרי חמישה חודשים בלבד. לנו רק נותר לקוות שגם פה יצליחו חברות פיפת' הרמוני להתאושש מגל העזיבות וימשיכו לייצר לנו עוד להיטים.

 

תגובות