חנוכה של כוכבים: Twenty one pilots הם הנר השלישי!. צילום: GettyImages

חנוכה של כוכבים: Twenty one pilots הם הנר השלישי!

לכבוד הנר השלישי של החג הבאנו לכם את הלהקה שכולנו אוהבים, וכמובן גם את שלושת השירים שאתם חייבים להוסיף לפליילסט שלכם!

חנוכה כאן ואנחנו הולכים להעביר לכם את החג בצורה הכי טובה שיש - מוזיקה. מדי יום בחג נציג לכם זמרים וזמרות שכבשו אותנו במהלך השנים, ואת שלושת השירים שלהם שאתם פשוט חייבים להוסיף לפליילסט. והיום: Twenty one pilots.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טוונטי וואן פיילוטס הם בין הלהקות הכי חמות שנוספו למיינסטרים העולמי בשנים האחרונות. הלהקה, שהתחילה את דרכה כעצמאית וללא חוזה הקלטות בכלל. הוציאה בעברה שני אלבומים עצמאיים העונים לשם: "Twenty one pilots" ואת "Regional at best".

רק בשנת 2012 הותחמה הלהקה על ידי חברת התקליטים "Fueled by ramen", כשכבר באותה שנה הוציאה הלהקה את אלבומה השלישי "Vessel" שהכניס את הלהקה למצעד הבילבורד. ונתן לה פרסום רב. בשנת 2015 הוציאה הלהקה את אלבומה האחרון שמוכר לכולנו מאוד "blurryface" שזכה להצלחה ענקית והוא כולל להיטים רבים וביניהם "stressed out" ו"lane boy". בנוסף, זכו חברי הלהקה בטקס פרסי "iheart" בפרס אמן השנה ושיר השנה לקטגוריית הרוק.

והנה שלושה שירים של הלהקה שכולנו חייבים להוסיף לפלייליסט!

"Heathnes"

השיר שיצא כחלק מקידום הסרט המצליח של הקיץ: "יחידת המתאבדים", וזכה להצלחה רבה. ואף זכה בפרס לווידאו קליפ הכי טוב בקטגורית הרוק. וגם זכו במועמדות נחשקת בגראמי. השיר מתאר את הסגנון שאנחנו רגילים לשמוע אצל הלהקה. ועם זאת זה עדיין נדמה לנו שזה לא נמאס. הלהקה בשנים האחרונות יצרה לעצמה סגנון מיוחד בלי לגרום לכל שיר להישמע תלוש וחרוש.

 

"Stressed out"

השיר שהכניס את טוונטי וואן פיילוטס למיינסטרים העולמי, וגרם לכולנו להתאהב בהם בשניה. השיר נחשב לאחד מהטובים של הלהקה, ואנחנו מסכימים עם זה לגמרי. ואין ספק שזה שיר חובה בכל פלייליסט אפשרי!

 

"Ride"

השיר יצא מתוך האלבום האחרון שלהם, והשיר הזה הוא שונה קצת מהשירים שהתרגלנו לשמוע אצל הלהקה. הוא רגוע ומשלב קצב של רגאיי בתוכו, בשונה מהשירים של הרוק האלטרנטיבי שהלהקה עושה. ובמיוחד בגלל זה, בגלל השוני השיר הזה הפך להיות אהוב, ושיר שאנחנו חייבים אצלנו.

 

 

תגובות