טור שבועי: "לורן מוכיחה שגם אם הלהקה תתפרק שום דבר לא נגמר עבורה". צילום: gettyimages

טור שבועי: "לורן מוכיחה שגם אם הלהקה תתפרק שום דבר לא נגמר עבורה"

כתבנו, נווה קולישר, חוזר לסכם בשבילכם את חמשת השירים הבינלאומיים שאתם חייבים להאזין להם רגע לפני שהם משתלטים על הפלייליסט העולמי, תגיעו מוכנים להתאהב

יצא לכם בעבר לשמוע שיר בפעם הראשונה ולשים לב שהוא יצא כבר לפני כמה חודשים ולתהות איך לא הכרתם אותו קודם לכן? אז הטור השבועי הזה הוא בשבילכם. בכל שבוע נסכם בשבילכם לפני כולם את חמשת השירים שהולכים בעתיד להשתלט על הפלייליסט העולמי כדי שלא תפספסו שום שיר. אתם מוכנים להכניס את השירים ישר לפלייליסט?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Sampha - (No One Knows Me) Like the Piano

הראשון שנכנס לרשימה שלנו השבוע הוא לא אחר מסאמפה, אמן בריטי שעבד לאחרונה עם אמנים ענקיים כמו דרייק, קנייה ווסט וסולנגה שאף אירחה אותו בסינגל המצליח שלה "DON'T TOUCH MY HAIR", עכשיו אחרי ששמענו אותו בעיקר במוזיקה של אחרים סוף סוף הוא מגיע עם סינגל חדש מתוך אלבום בכורה שבדרך.

השיר המדהים נקרא "No One Knows Me Like The Piano" שמספר את הקשר המיוחד של האמן אל כלי הנגינה האהוב עליו, פסנתר. השיר המלווה בכלי הנגינה המדובר הוא אחד מהשירים היותר מרגשים וכנים שיצאו לאחרונה וללא ספק מביא משהו שהתגעגענו לשמוע, ללא ספק שיר שחובה להאזין לו.

 

Jorja Smith - Where Did I Go

ג'ורג'ה סמית' זה שם שאתם כנראה הולכים לשמוע לא מעט בשנה הקרובה. מדובר בזמרת צעירה במיוחד, בת שבע עשרה בלבד, שכבר הגיעה למקום השני בתור "Sound Of 2017" של BBC הבריטית, תחרות מכובדת ביותר שהכירה לנו בעבר אמנים גדולים כמו סאם סמית' וyears & years.

"Where Did I Go" הוא שיר כל כך טוב שאי אפשר שלא להתאהב בו. הקול המדהים והמיוחד כל כך של ג'ורג'ה מתאים באופן מושלם לשיר הזה, ומביא משהו מאוד שונה שקשה מאוד למצוא בתעשיית המוזיקה העולמית, עוד שיר שחובה להכניס לפלייליסט שלכם.

 

RAY BLK - My Hood ft. Stormzy

ומהמקום השני של התחרות של BBC הישר אל המקום הראשון, ריי ביאלקיי. מדובר באחת מהזמרות המדוברות ביותר בשבועות האחרונים, שעשתה היסטוריה והייתה הראשונה אי פעם שהוכתרה כזאת שהולכת להשתלט לכולנו על הפלייליסט לפי תחנת הרדיו המצליחה ללא חברת תקליטים מאחוריה, ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה.

"My Hood" הוא הסינגל המוביל שלה כרגע והוא שיר מרענן וקצבי שמשלב הפקה מדהימה ואת הקול הכל כך מדהים שלה, שמתאהבים בו תוך כמה שניות. בשיר היא מארחת גם את הרפאר העולה Stormzy שלאחרונה קיבל חיזוק מאחד מהאמנים הכי מצליחים כרגע בעולם, אד שירן, אשר אמר שהוא הולך להיות  הדבר הבא בסצנת ההיפ הופ העולמית. אז עשו לעצמכם טובה ענקית, ולכו לשמוע את השיר הזה ואת כל שאר שיריה של הזמרת המדהימה הזו, כי היא באמת שווה את זה!

 

Tom Odell – Jealousy

הבא בתור הוא לא אחר מתום אודל, אמן שכבר הצליח להביא להיט אחד לרדיו בשם "Another Love", אך בכל זאת לא לגמרי הצליח לקבל את ההצלחה המגיעה לו. מדובר כאן באחד מהאמנים היותר טובים שיצאו מבריטניה בשנים האחרונות, שמצליח לרגש אותנו ולהפתיע בכל פעם מחדש, ואנחנו ללא ספק מקווים שהשנה הקרובה הולכת לעשות לו טוב.

"Jealousy" הוא הסינגל החדש ביותר שהוציא מתוך אלבומו השני " Wrong Crowd" שהוציא לקראת סוף 2016 ומדובר בשיר מרגש ומדהים כל כך. הנגינה והמילים המרגשות מצליחות להשתלב באופן מושלם ביחד עם הקול המיוחד של טום וליצור שיר שהוא לא פחות מאחת מהבלדות הטובות ביותר שיצאו לאחרונה.

 

Marian Hill x Lauren Jauregui - Back To Me

השיר האחרון ברשימה השבוע הוא אחד מהשירים היותר מדוברים בשבועות האחרונים, של הצמד Marian Hill ולא אחרת מלורן ג'אורגוי, חברת להקת הבנות פיפת' הורמני שקיבלו לאחרונה מכה קשה בגלל עזיבתה של אחת מחברות הלהקה. לורן מצטרפת אל הצמד בשיר הזה דווקא בזמן הכי טעון של הלהקה, וזה ללא ספק גורם לשיר הזה להיות מדובר הרבה יותר ממה שהצמד חשב שהוא יהיה.

השיר הוא שיר אלקטרוני מצוין שיכול במהירות רבה להפוך ללהיט, אבל דווקא מסוג הלהיטים האלו שלא משנה כמה תאזין להם אתה תתאהב בכל פעם מחדש ותהנה מכל רגע. הצמד המדהים עושה את עבודתו כראוי וללא ספק יפרוץ בשנה הקרובה, ולורן מוכיחה שגם אם הלהקה תתפרק שום דבר לא נגמר עבורה.

 
תגובות