יוצאים למציאות: מחווה ישראלית ללהקה bring me the horizon. צילום: יח"צ

יוצאים למציאות: מחווה ישראלית ללהקה bring me the horizon

מופע המחווה של להקת bring me the horizon שתוכנן לפני מעל לשנה סוף סוף יוצא לפועל ביום חמישי הקרוב ומנוהל על ידי שלושה מוזיקאים צעירים

לאחר שביקרו בארץ הקודש בשנת 2011, להקת Bring me the horizon ירדו מתחת לראדר וכמעט נעלמו מהאוזן הישראלית. המעריצים הותיקים כבר פחות מתחברים לסגנון החדש והמטאליסטיים הצעירים עוד לא מכירים מספיק – ובדיוק בשביל לגשר על הפער הקיים, הוחלט לקיים מופע מחווה ללהקה האהובה. לפני כשנה נפתח איוונט ניסיון בפייסבוק שדיבר על הרעיון לקיים ערב הופעות לכבוד הלהקה ובגלל הביקוש הגדול הוחלט לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה. פה הגיע הזמן של המפקים הצעירים ניר שוורץ, ניר ליברשטיין והיועץ המוזיקלי עמית בכר להכנס לתמונה – שלושתם יצרו שיתוף פעולה בין להקות מטאל צעירות בארץ וביניהןdream escape, let us be spoken, ADAMAS, Unleash the pain וcanine והחלו לבצע חזרות על בסיס שבועי. "יצרנו את האירוע הזה מאפס", סיפר לנו ניר שוורץ, אחד ממפיקי האירוע. "אנחנו עובדים על הכל, ממוזיקת הרקע והכנת הסאונד ועד עבודה על הנגינה והביצועים עצמם".
 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה המטרה שלכם בערב הזה?
"דבר ראשון המטרה שלנו היא פשוט לתת כבוד ללהקה שגדלנו עליה ואנחנו אוהבים ומקשיבים לשירים שלה עד היום. מגיע להם את הדבר הזה, הם הכניסו את כולנו לסגנון המוזיקה הזאת. בנוסף כמובן גם שבמחווה הזאת אנחנו באים לקדם את הלהקות שמשתפות פעולה בערב הזה, הלהקות יגיעו לקהל קצת אחר מהקהל שכבר מכיר אותם. האנשים שיגיעו ייחשפו לדברים מעבר ללהקה שהם יבואו לשמוע, ברינג מי – אלא הם יכירו ביצועים הישראליים וגרסאות מיוחדות שיהיו בערב זה.

אתם מפיקים ויוצרים צעירים מאוד, זה לא קשה להרים אירוע במגרש של הגדולים?
אנחנו מודים, הכל בהתחלה היה באמת לא קל אבל כמו הרבה דברים מסובכים עם הניסיון זה הופך להיות הרבה יותר קל. יצא לנו כבר להפיק אירועים עם הלהקות הקודמות שלנו, ואם יש משהו שרוצים מספיק ומאמינים בו עושים הכל כדי שהוא יקרה, גם אם זה אומר שהיינו צריכים לשבור את הראש עכשיו על איך עושים הכל תוך כדי לימודים וחזרות כדי להגיע למטרה. אנשים בסצנה כן כבר הכירו אותנו אז הם לקחו אותנו ברצינות יותר ולא חשבו שהם מדברים עם ילדים שלא מבינים כלום. בנוסף גם זה עזר לנו שאנחנו עובדים ביחד עם אנשים וזה לא רק על כתפיים של מישהו אחד.

 


למה לא היה קל בהתחלה?
רוב האנשים שמפיקים אירועים הם אנשים שעוסקים בזה כבר המון זמן ועשו מאות של הפקות ודברים כמו מה שאנחנו מנסים לעשות פה או שהם בעלי מועדונים שבהם הם מארגנים ליינים בסגנון, אנשים שמשופשפים בתחום. כדי לצבור רושם נכון ולהגיע למצב שבו אתה עובד איתם ביחד אתה צריך להראות שאתה רציני ואחראי, אתה צריך להבין שאתה עובד עם אנשים בוגרים שזאת הפרנסה שלהם, הם עושים את זה למחייתם ואין פה מקום למשחקים. ברגע שאתה ממוקד, אחראי ומסודר הכל הופך ליותר קל. היה קשה בהתחלה להבין את הראש הזה כי אתה רגיל לעבוד עם אנשים בני גילך ולעמוד בסטנדרטים של אותם חבר'ה מנוסים היה קשה אבל מתרגלים.

לאיזה גילאים פונה המחווה?
המחווה פונה לכל הגילאים, יש גם את המעריצים היותר בוגרים שגדלו על ברינג מי ועל הסאונד היותר ישן שלהם ועל המעריצים מהשנים האחרונות שאוהבים את הגוון החדש של ברינג מי. במחווה נבצע שירים מכל התקופות והשנים כך שהמחווה פונה לכולם.

 
תגובות