זה לא נגמר: דה וויקנד משיב אש לג'סטין ביבר בשיר חדש. צילום: gettyimages

זה לא נגמר: דה וויקנד משיב אש לג'סטין ביבר בשיר חדש

כזכור, שלשום (ב') ג'סטין ביבר שלח עקיצה לעבר דה וויקנד, שהוא בן הזוג החדש של האקסית סלינה גומז כשעשה לייב לאינסטגרם וטען בצחוק כי השיר "Starboy" של הזמר הוא השיר האהוב עליו. אם חשבנו שאולי כאן זה יגמר,מסתבר שהריב ההוליוודי לא נגמר בזה, ושדה וויקנד לא נשאר חייב הגיב לביבס בשיר חדש ועל הדרך שולח גם שולח עקיצה לאקסית שלו

הרוחות עוד לא נרגעו מאז העקיצה של ביבר, כשדה וויקנד החליט להגיב ולעקוץ אותו חזרה כשאמש (ג'), הועלה ליוטיוב שירו החדש של הראפר נאב "”Some Way"בו וויקנד מתארח.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיר המדובר הזמר שר שורות כמו "אני חושב שהחברה שלך התאהבה בי" ולא ממש דרושה הרבה חשיבה כדי לדעת שהמשפט מופנה לג'סטין תוך כדי שהוא גאה בזה שהוא נמצא עם האקסית שלו והוסיף לשיר ש"היא רוצה אדם כמוני". באמירה זו מראה דה וויקנד ששניים בהחלט יכולים לשחק את המשחק הזה ולהעלות סרטונים עוקצניים לרשת ולצחוק אחד על השני מול הצופים ברחבי העולם.

אבל יש לנו הפתעה בשבילכם, מסתבר שהביבס הוא לא הקורבן היחיד שנפל בשיר החדש של הזמר, אלא גם האקסית שלו, בלה חדיד כששר בשיר את השורה הבאה "אף אחת מהחברות שלי לא התגברו עליי" ועושה נוקאאוט חזק לחדיד. תגובתם של ג'סטין ובלה לשיר העוקצני עדיין לא נמסרו אבל סביר להניח שהם לא יתעלמו מקיומו של השיר החדש.

 

אז דה וויקנד הראה שהוא בהחלט לא תמים אבל נסחף לא מעט כשהזכיר את חדיד בשיר. רק שאלה אחת נותרה פתוחה: תהיה הפסקת אש בינו לבין ג'סטין? אנחנו כמובן מחכים לעדכונים נוספים.

תגובות