"היה שווה לחכות": דור דניאל חזר לבמות בהופעה גדולה. באדיבות ירון כהן וחגית נוביק סלומון

"היה שווה לחכות": דור דניאל חזר לבמות בהופעה גדולה

אחרי ארבע שנים של הפסקה בגלל ענייני בריאות, דור דניאל חזר השבוע עם סינגל חדש וגם עם מופע קאמבק היסטרי. ביקורת

הזמר והיוצר דור דניאל חזר אמש סוף סוף לבמה לאחר כמה שנים של הפסקה במופע מיוחד הכולל את שיריו הישנים, השירים שכתב לאמנים אחרים וגם החדשים שיצאו בתקופה האחרונה.
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
המופע החל עם שיר חדש של דניאל, "ארבע שנים", מתוך האלבום החדש שייצא בהמשך, מדובר בפתיחה מעולה וחזקה למופע שגרמה לכל הקהל להתרגש מהחזרה של דניאל לבמה. מיד לאחר מכן שר את השיר "הכל רחוק הכל איתך" שבוצע בצורה קצבית מה שנתן לנו להנות מהשיר. 

 
 
עם סיום השיר צחק על עצמו בכך שאמר שבערב הוולנטיינז הקהל בחר לבוא לראות הופעה של מישהו שכותב רק שירי פרידה והחל לשיר את השיר "רציתי" יחד עם הקהל שידעו את כל המילים. 
 
לאחר מכן שר את השיר "מחר יהיה בסדר" שבוצע בצורה מדהימה ואז המשיך עם השיר "משהו ממני" שמבצע במקור הראל סקעת (מי שכתבה אותו היא סמדר שיר ודניאל הלחין אותו), השיר בוצע בגרסה שקצת שונה מהגרסה המקורית שאנחנו מכירים עם נגיעות רוקיסטיות. 
 
השיר הבא היה "שירים על המים" שיצא ממש השבוע, השיר מדבר על חברו מהילדות יונתן, דניאל ביצע אותו באנרגיה רבה שגרמה לכל הקהל להתרגש ולהזדהות עם מילות השיר.  עם סיום השיר התיישב על יד הפסנתר והחל לנגן את השירים "מטוסים גדולים". הנגינה על הפסנתר ללא ספק תרמה לאווירת המופע והיה כיף לקבל טעימה גם מכישרון הנגינה שקיים אצלו. 
 
 
 
הרגע המפתיע של המופע היה הרגע שבו הוא העלה לבמה בספונטניות את הזמר עידן יניב כדי שישיר את השיר שכתב לו "לא מוותר", למרות שהשניים לא עשו חזרות יחד על הביצוע המקצועיות שלהם גברה על הכל והביצוע היה מושלם. לאחר שהודה ליניב על שיתוף הפעולה, הגיע השיר "את יפה" שגם כתב לו. 
 
בחלק הזה של המופע דניאל החליט שהוא רוצה שכל הקהל יעמוד על הרגליים והחל במחרוזת השירים שכתב לשירי מימון, "אהבה קטנה", "חלק ממך" ו"זכוכיות", במהלך השירים הוא ירד מהבמה ונעמד על כיסא בין כל הקהל מה שגרם לנו להרגיש את ההערכה שלו לאהבה שמקבל ולמעמד שבו הוא נמצא והצלחנו להתרגש מהשירה שלו הרבה יותר. 
 
© באדיבות ירון כהן וחגית נוביק סלומון
 
לאחר מכן שר את "בין החלומות" שבוצע בצורה יוצאת דופן, הורגש כאילו השיר מתפוצץ מתוכו והיה ניתן לראות כמה שהקהל אוהב את השיר הזה, הוא המשיך עם השיר קורא לך שגם בוצע ברגש רב. 
 
השיר האחרון לפני ההדרן היה "מקום לצידך" שהוא אחד השירים האהובים והמוכרים ביותר שלו וזה ללא ספק סיום ראוי למופע.
 
 
 
עם סיום השיר ירד מהבמה וחזר לאחר מספר דקות עם הפסנתר ושר שיר מהאלבום החדש שיצא בהמשך "דלת נעולה" ואחריו שר את השיר שאיתו הוא תמיד מסיים את ההופעות שלו "בואי אליי" ואז חזר שוב על השיר הפותח של המופע.
 
המופע היה מוצלח לחלוטין, דור הוכיח לנו שהיה לגמרי שווה לחכות לקאמבק שלו ושעכשיו הוא לא מתכוון ללכת לשום מקום. הצרידות המיוחדת שלו נתנה למופע משהו שהוא רק שלו והיה כיף לראות איך הוא נהנה ממה שהוא עושה וזה ללא ספק גרם גם לנו להנות מהמופע.
 
תגיות
תגובות