סופרייז! שילוב מפתיע בין קולדפליי ל-Chainsmokers. צילום: באדיבות יחסי ציבור

סופרייז! שילוב מפתיע בין קולדפליי ל-Chainsmokers

כשצמד המוזיקלי The Chainsmokers ולהקת Coldplay מוציאים שיר משותף, אין סיכוי שזה לא יישמע פחות ממושלם. אך האם זה באמת כך? האזינו

ביום רביעי האחרון שיחררו יחדיו הצמד "The Chainsmokers", שעומדים מאחורי הלהיט "closer", והלהקה "Coldplay", שעומדת מאחורי הלהיט "Hymn For The Weekend". שתי הלהקות מאוד בולטות ודומיננטיות כעת במוזיקה העולמית, וכמובן שבין היתר הם גם לא מפסיקים להפתיע אותנו, ולכן הם מוציאים היום שיר חדש ביחד שנקרא "Something Just Like This".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חייב להודות שהשילוב מאוד הפתיע אותנו. אחת הלהקות הותיקות והטובות אל מול אחד הצמדים החדשים שפרצו לחיינו בסערה ומאז לא מפסיקים לייצר להיטים איכותיים. כמובן שלא צריך לציין ששתי הלהקות מייצרות שירים וכל פעם מחדש גורמים לנו להתאהב, כך שהשילוב מוצלח. אך האם השיר עמד בציפיות?

 

התשובה היא ללא ספק, כן! מזהים נגיעות של הצמד The Chainsmokers, וממול אי אפשר לפספס את coldplay. השיר נעים בחלקים מסויימים, באחרים הוא מקפיץ וכיפי, ובמילה אחת שמסכמת הכל- אהבנו. נראה שיש שיר חדש שהולך להשתלט לנו על הפלייליסט.

בנוסף, לשיר מצורף קליפ של מילותיו ומעט ציורים על משהו שנראה כמו לוח גיר, מה שכבר כמעט לא קיים, ועליו צבעי גיר עם המילים של השיר וציורים. מה שמייחד את השיר, כי אמנם קליפים של מילות השיר קיימים, אך זה בהחלט רעיון מיוחד.

תגובות