בתוך כל הטירוף: שיר חדש לעילי בוטנר וילדי החוץ. צילום: רן בן דודו, צילום מסך מאינסטגרם

בתוך כל הטירוף: שיר חדש לעילי בוטנר וילדי החוץ

למרות שרק לפני חודשיים בלבד יצא שירם האחרון, משחרר היום (ד'), אחד מההרכבים האהובים בישראל, עילי בוטנר וילדי החוץ, שיר חדש

עילי בוטנר וילדי החוץ לא נחים לרגע והעובדה שיצא להם סינגל חדש רק לפני חודשיים, לא מונעת מאחד ההרכבים המוצלחים והאהובים בארץ לשחרר הבוקר (ד') שיר חדש. השיר החדש, שנקרא "ילדים כמונו", מלווה בקליפ מושקע והוא ממש לא עומד בפני עצמו - אלא הוא חלק מתוך האלבום החדש של ההרכב שעתיד לצאת בקרוב.
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
 
עילי בוטנר וילדי החוץ לא מפסיקים להפתיע אותנו כל פעם מחדש. למרות ששירם האחרון, "היי", יצא לפני חודשיים בלבד וזכה לכמעט חצי מליון צפיות, הבוקר יש שיר חדש מבית היוצר של ההרכב. את השיר כתב והלחין בוטנר בעצמו, ואנחנו מצליחים לראות את כישרונו הענק. על עיבוד הקולות אחראי אחד מחברי הלהקה - אוהד שרגאי.
 
 

בניגוד לסינגל האחרון שלווה בקליפ מילים בלבד, לשיר החדש יש קליפ מושקע במיוחד בו חברי ההרכב הם למעשה בובות משחק המופעלות על ידי ילד קטן. אומנם ראינו כבר את הרעיון הזה מבוצע בצורה קטנה יותר בקליפ של N Sync לשיר it's goona be me עוד כשלג'סטין טימברלייק היו תלתלים. 
 
הקליפ מתחיל בנגינת תופים עם קצב מגניב שממשיך לאורך כל השיר, והיא משתלבת בצורה מעניינת עם שאר כלי הנגינה. מילות השיר מספרות על הילדות ועל הילדים של פעם. ההשקעה בכתיבה אכן הורגשה והטקסט הועבר בצורה נעימה לאוזן. השילוב בין קולות חברי ההרכב בשיר העביר אצלנו תחושת צמרמורת קלה והיה קשה לא להקשיב לשיר גם בפעם השניה. אנחנו צופים שזה השיר שיפתח לנו את האביב בצורה הטובה ביותר.
 
תגובות