ישראל קוראת להם: נציגי האירווזיון מבקרים בארץ. צילומי מסך מאינסטגרם

ישראל קוראת להם: נציגי האירווזיון מבקרים בארץ

במסגרת אירוע מיוחד ביקרו השבוע נציגי האירווזיון בישראל. סיקרנו את האירוע ואפילו תפסנו אותם לשיחה קצרה, אז מה הם חושבים על השיר של אימרי ואילו מסרים הם ביקשו להעביר במיוחד לקוראי פרוגי?

זו השנה השנייה בה מתקיים האירוע “Israel Calling”, אירוע שמזמין את נציגי האירווזיון מהעולם להכיר את הארץ שלנו ולהופיע בה עם השירים אותם יבצעו בתחרות המוזיקה הגדולה באירופה. במסגרת האירוע לקחו הנציגים חלק במסיבות עיתונאים, סיורים בירושלים ותל אביב ואפילו בהופעות בידור ישראליות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נציגי המדינות נחתו כאן ביום שני ומיד עם הגעתם החלו בסיור בתל אביב. בערב הגיעו למלון דן פנורמה שבעיר ושם התארחו במהלך כל השהות שלהם בארץ. ביום שלישי סיירו הנציגים ומשלחותיהם ברחבי ירושלים והכירו את ההיסטוריה של ארצנו לעומק. בין המקומות שביקרו בהם: הכותל, הר הזייתים, כנסיית הקבר ועוד.

אימרי עם הנציג השוודי
אימרי עם הנציג השוודי © צילום מסך מאינסטגרם

לאחר הסיור, בערב יום שלישי, הם התאספו לאירוע מיוחד שהתרחש במרינה הרצליה. שם פגשנו אותם לשיחה מיוחדת. שוחחנו עם אניה, נציגת דנמרק, שסיפרה לנו על החלום שלה לקחת חלק בתרות: "״זה היה החלום שלי מאז שהייתי צעירה. השנה החלטתי שאני רוצה לעשות את זה וברגע שהודיעו לי שאני מייצגת את דנמרק מאוד התרגשתי ואני עדיין מתרגשת להיות פה היום״. גם קריסטיאן, נציג בולגריה, מתרגש מהמעמד: ״אני מעריץ גדול של האירווזיון ובכלל צופה בו מאז שהייתי ערך בן 3. בחיים לא חשבתי שאייצג את המדינה שלי בדבר הגדול הזה וזה מדהים״.

עוד פגשנו במהלך ערב הגאלה המיוחד את עלמה, נציגת צרפת, שחלקה איתנו את שגרת התקופה האחורנה וההכנות לקראת המופע: ״ספורט, שיעורי פיתוח קול, הרבה אימונים. כל מה שאפשר״, ומנאל, נציג ספרד הוסיף: ״אנחנו עובדים קשה כל יום. אפילו לישון אין לי זמן אבל זה בסדר כי אני אוהב את זה. אנחנו בונים קולות, עושים הרבה חזרות. אני אוהב את זה וזה שווה את זה״.

 

About last night ✨🙊 #eurovisionconcert #eurovisionparty #israelcalling @israelcalling

A post shared by Alma (@alma_officiel) on

כמובן שהיינו חייבים לברר מה דעתם של הנציגים על השיר הישראלי. עלמה החמיאה ואמרה:״הוא מאוד רענן ומתחבר למוזיקה שנעשת היום. אני מאוד אוהבת אותו וגם את אימרי״. קריסטיאן: ״הוא אדיר! אימרי מבצע כל כך טוב והשיר מקפיץ מאוד ונותן הרגשה שמחה״.

היה לנו חשוב גם לבקש מהנציגים טיפים ומסרים לכל אלו שאוהבים ועושים מוזיקה והם בהחלט היו מעוררי השראה. ״אם אתם אוהבים את זה תעשו את זה הכי טוב שאפשר. אמנם הדרך לפעמים קשה אבל התוצאה בהחלט מספקת״ הכריז מנאל. אניה נציגת דנמרק הוסיפה: "תמשיכו לשיר בשביל עצמכם. זה יעביר אתכם המון דברים בחיים. מוזיקה ידועה גם כדבר שהוא לפעמים קשה נפשית אבל בסופו של דבר שווה כל רגע״. ואילו טיימבל נציג שוויץ סיכם את זה בצורה הכי פשוטה וטובה: "תעקבו אחרי החלומות שלכם!"

 

Tel aviv nights. W/ @imriziv

A post shared by Manel Navarro Music (@manelnmusic) on

ביום רביעי שלאחר נערכה מסיבת עיתונאים נוספת בבית המלון של הנציגים בו הנציגים הראו תמיכה ואהבה לישראל וסיפרו על חוויותיהם מהמסע. בערב התקיים המופע הגדול בו כל נציג שר את השיר שלו מול קהל ישראלי. את המופע הנחתה גלית גוטמן ואילו דנה אינטרנשיונל פתחה את המופע עם "דיווה" כמו שרק היא יודעת. במהלך יום חמישי חזרו הנציגים לארצותיהם ונפרדו מאימרי הנציג שלנו ומישראל.

לסיכום, המון שירים טובים יש השנה וגם נציגים איכותיים עם המון אהבה לאירוויזיון. נציגי האירווזיון הביעו גם אהבה רבה לשיר של אימרי מה שאומר שאולי אנחנו קרובים לזכייה יותר מאי פעם. סומכים עליך אימרי!

© אור גפן

 

תגובות