הכירו את להקת 3GR: "אנחנו לגמרי להקה בינלאומית". צילום: דניאל אלסטר

הכירו את להקת 3GR: "אנחנו לגמרי להקה בינלאומית"

השבוע הושקה להקת הבנות החדשה של ישראל, במטרה שהפעם הן יביאו איתן את מה שהיה חסר בנוף המוזיקה הישראלית. התיישבנו איתן לשיחת היכרות וגילינו "גירל פאוור" חזק במיוחד. צפו

מוכנים? השבוע הושק הסינגל הראשון של להקת הבנות החדשה של ישראל - "3GR" מבית היוצר של רוברטו (האחראי גם על נועה קירל וסופי מצ'טנר) המורכבת מקייסי, ירדן וקורלי, שמביאות סגנונות מוזיקלים מעורבים כמו היפ הופ, RNB, רגטון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כתב: משה אבוטבול | צילום: ירון שרון | עריכה: שחר ברקת
 

להקת "3GR" שהמאפיין המרכזי והבולט שלה הוא כוח נשי, עוצמה ועצמאות, שלוש בנות שמגיעות בכל הכוח להצלחה ולא רואות בעיניים וכך גם נוצר שם הלהקה "טריגר" שזה בעצם ירייה על ההדק וכיבוש כל מכשול בדרך אל הפסגה הגבוהה ביותר.

© דניאל אלסטר

הסינגל הראשון נקרא "יש לי" הוא בעצם סינגל הבכורה של הלהקה. השיר נכתב על ידי קייסי חברת הלהקה, הראפר בומרנג וגיל וינגרטן האחראי על לא מעט להיטים בתעשיית המוזיקה. "יש לי" מספר על גבר שמשחק בכמה בנות והן מגלות זאת, "מעיפות" אותו וממשיכות הלאה. הקליפ בנושא והרעיון המרכזי הוא להראות שנשים הן לא בובות על חוט.

 

הכירו את הבנות!

קייסי (קארין כהן, 25), המנהלת המוזיקלית של הלהקה ואחראית על כתיבת והלחנת השירים, בוגרת בי"ס למוזיקה "רימון". כבר הספיקה להוציא בעבר שני שירים- "שיקסע" עם רון נשר ו"Wya". קייסי מגיעה מבית עם הורים עורכי דין שרצו שתמשיך בדרכם בתחום המשפטים ובהתחלה לא תמכו בהחלטה שלה להתעסק במוזיקה, עד שלבסוף הלכה לאודישנים בבי"ס למוזיקה "רימון", אותם עברה והתקבלה לבית הספר בדירוגים גבוהים. את הסינגל "יש לי" כתבה על אהבה נכזבת שחוותה.

ירדן ישי (23), מגיעה מבית חרדי בבית שמש ותמיד חלמה להתפתח בעולם הבמה והמוזיקה איך אילוצי הדת מנעו זאת ממנה. מוסיפה ללהקה סגנון פופ ערבי מיוחד. חזרה בשאלה בגיל 16, עברה לפני כארבע שנים לתל אביב ומגדירה את עצמה דו מינית.

קורלי יסמין לרוסה (23), בחורה עם קול יוצא דופן של בחורה אפריקאית עם המראה הטרופי. קורלי וקייסי חברות מגיל צעיר ותמיד חלמו לעבוד יחד בתחום. קורלי מגיעה ממשפחה של אם חד הורית (אמא ממאוריציוס אפריקה, דוברי צרפתית), אביה שבמקור מגאנה, נטש את הסירה כשעוד הייתה תינוקת. ילדותה של קורלי לא היה פשוטה, ילדה בודדה שנהגו לעשות עליה חרם וגם בבית לא קיבלה את החום הנדרש לילדה קטנה עקב בעיות משפחתיות וכך יצא שקורלי התנחמה והתחברה למוזיקה והוציאה ממנה את הצד השמח והאופטימי לחיים.

קייסי, קורלי וירדן © דניאל אלסטר
תגובות