אין מקום: וואן ריפבליק בסינגל חדש ובהכרזה מפתיעה. צילום מסך מיוטיוב

אין מקום: וואן ריפבליק בסינגל חדש ובהכרזה מפתיעה

הלהקה המצליחה חוזרת בסינגל חדש. לאיזו זמרת מפורסמת השיר נועד בהתחלה? ומה יעלה בגורל הלהקה?

להקת וואן ריפבליק חוזרת אחרי חודשים מאז שהוציאה כבר כמה להיטים מוצלחים כמו: ”Kids“  ו-“Les‘t hurt tonight“ שגם הם מתוך האלבום החדש ”Oh my my“ . היום (ו') שיחררה הלהקה סינגל חדש העונה לשם "No vacnay". אמש (ה') סולן הלהקה, ראין טדר, פירסם פוסט שלא משאיר ספק לגביי ההתנהלות של הלהקה מעתה והלאה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בפוסט כתב טדר, כי אחרי זמן ממושך שבו היה עסוק רק בעולם המוזיקה, ולא ניהל חיים מלבדם, בהם לא פגש את משפחתו וילדיו. החליט טדר לקחת הפסקה מכל עניין האלבומים, וליצור מתכונת חדשה ללהקה.

© יחצ חו"ל


הלהקה, שעד עכשיו כל כמה שנים הפתיעה באלבום חדש, ובשיחרור סינגלים לפניי, הולכת להוציא מעכשיו שירים אך ורק למוזיקה, ולא למטרות אלבום. בין אם זה סתם שיר, או קאבר מחודש לשיר ישן. בנוסף סיפר בפוסט, שהשיר החדש שיצא בכלל לא היה מתוכנן ללהקה. אלא היה מתוכנן לסלינה גומז, אך ברגע שטדר שר את הפזמון, זה הרגיש לו נכון, והוא החליט שזה יהיה שיר ללהקה.

השיר, "No vacnay", הוא שיר קצבי במיוחד ואף טיפה שונה ממה ששמענו עד כה מהלהקה, אין ספק שאת המתכון לשירי קיץ מאד שירן הם כבר הספיקו לקחת, כי השיר מזכיר לנו מאוד את "Shape of you" ששיגע את כולם עד לפני חודש. נכון, אמנם לא נקבל אלבום בקרוב מהלהקה או סינגלים רציפים, אבל הלהקה האהובה עלינו תמשיך להופיע ולהישאר ברדאר שלנו - רק טיפה פחות, העיקר שהם מגיעים לישראל בעוד פחות משנה.

 

 

 

תגובות