מיילי סיירוס משחררת סינגל חדש ומשאירה אותנו בהלם. צילום מסך מיוטיוב

מיילי סיירוס משחררת סינגל חדש ומשאירה אותנו בהלם

התרגלנו כבר מהזמרת הפרובוקטיבית לפטישי אוויר, טוורקינג ולשון בחוץ. אבל הסינגל החדש מתוך אלבומה השישי שיצא הערב (ה) השאיר אותנו בהלם. לטובה, כמובן

הזמרת השערורייתית, מיילי סיירוס, קצת נעלמה לנו לאחרונה אבל אל דאגה היא לגמרי מפצה על כך! הערב (ה) משחררת הזמרת סינגל חדש, שעונה לשם Malibu, והוא השאיר אותנו פעורי פה. אז אם לרגע תהינו לאן נעלמה מיילי הישנה והטובה, הספקות נעלמו - היא חזרה ובגדול.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמרת הבילאומית, מיילי סיירוס, שאחראית על הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, חזרה ובגדול עם סינגל חדש, שונה מקודמיו, אך הרבה יותר רגוע ומעניין. לאחרונה היה נדמה כי סיירוס "איבדה את זה" ולא תחזור לילדה הטובה של פעם, אך היא הצליחה לבלבל אותנו. אחרי ריב בשידור חי עם מלכת הראפ, ניקי מינאז, בטקס פרסי הוידיאו של אם טי וי, אשר הנחתה והופיעה בתלבושות פרובוקטיביות, ואחרי און אנד אוף מתמשך עם ליאם המסוורת', חוזרת סיירוס לעצמה באלבום אישי ואחר ממה שהיא עשתה בעבר.
 
 
 
בשבוע שעבר, הכריז מגזין הבילבורד באופן דרמטי על הסינגל החדש מתוך אלבומה השישי, בעודו חושף כי האלבום הבא שלה יהיה מסוג קאנטרי/פופ/רוק. הוצהר כי האלבום החדש יותר אינטימי ואישי, שמספר על שעבר עלייה בשנים האחרונות. האלבום צפוי להשתחרר בחודשיים הקרובים ויביא איתו מיילי חדשה.  השיר הופק בהשראת מוזיקת הקאנטרי של אביה, עליה גדלה וכי מילות השיר מספרות על חופשה שלה ושל בן זוגה במליבו.
 
מיליוני מעריצים ומאזינים ברחבי העולם ספרו לאחרו יחד עם הכוכבת את הזמן לקראת יציאת הסינגל החדש שלה, את הסינגל תקדם מיילי סיירוס בטקס פרסי הבילבורד שיערך ב-22 במאי וגם בפסיטבל "Wango Tango" בעוד כיומיים, לצד קייטי פרי ,מארון פייב ואף אחותה, נואה סיירוס. האם הוא היה שווה את ההמתנה, יש שיגידו שכן ויש שיגידו שלא. השיר, מורכב ברובו מפופ ורוק שנוטה לקאנטרי, השיר נושא עימו מילים קלילות ובהחלט מדובר בשלוש דקות של הנאה.
מרגשת ומפתיעה
מרגשת ומפתיעה © צילום מסך מהקליפ
 
לעומת זאת, מעריצים רבים טוענים שהשיר משעמם ולא עמד בציפיות, וכן, הם ציפו קצת ליותר. לדעתנו המוזיקה והקצב מתאימים, הסינגל קליל וכיפי והקליפ מושקע. בהחלט מדובר בשיר ש"תפור" על מיילי והיא הצליחה להדהים אותנו, ואולי גם אתכם.
תגובות