הכירו את גל בנימין: "הרגש הכי חזק זה מוזיקה". צילום מסך מיוטיוב

הכירו את גל בנימין: "הרגש הכי חזק זה מוזיקה"

גל בנימין, השתתף בעונה הראשונה של דה וויס לפני כשש שנים, והשבוע חזר לעולם המוזיקה בסינגל בכורה. תפסנו אותו לשיחה קצרה לכבוד ההתחלה המחודשת

הכירו את גל בנימין, השתתף בעונה הראשונה של דה וויס והגיע עד לרבע הגמר. משם עבר דרך מאוד ארוכה, והשבוע מוציא את הסינגל הראשון שלו שהולך להיות להיט הקיץ הבא. דיברנו עם גל על הדרך שעבר, על דה וויס, ועל החלומות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
"זה בוער בי. אני חושב שכל זמר שתשאלי אותו מה זה מוזיקה בשבילו, יגיד לך שזה החיים. אין משהו שמושך אותי יותר מוזיקה. מוזיקה זה החיים. זה גם ברע גם בטוב, גם בשמחה וגם בעצב. הרגש הכי חזק זה מוזיקה. זה משהו שאי אפשר להסביר אותו במילים. זאת אהבה".

השבוע הוצאת את השיר "בדרך לצפון", איך הייתה העבודה עליו?
"העבודה על הסינגל הייתה עם שני די ג'יים מאוד מוכשרים. די ג'יי קובי מלכה ודי ג'יי טל בן חמו, והזמר ששר איתי קוראים לו ריקו. השילוב בינינו זה כמו סיר ומכסה. באתי והשמעתי לריקו את השיר, וביקשתי ממנו שיכתוב מילים, ובום הוא שלף את זה, וכתב את זה והכל התחבר. זה מאוד מרגש כי זה שיר ראשון שלי אחרי שש שנים שאני נמצא בעולם המוזיקה".

 


הסינגל הראשון שלך הוא עם עוד כמה אנשים ולא לבד. מפתיע!
"האמת היא שאני ממש שלם עם הסינגל. אני כן בעתיד אוציא שירים לבד אבל אני ממש שלם עם השיר ועם הבחירה של כל הכיוון הזה בשיתוף פעולה".

ציינת שהגעת לדה וויס במקריות, ספר לנו איך.
"אני לא הלכתי לאודישנים. היה יום הולדת של דוד שלי וישבנו כולנו בפארק ושרנו. בדרך כלל שיש אירוע יש שמח אני שר במשפחה, ופשוט שרתי. הייתה באותו פארק המלהקת הראשית של דה וויס שעשתה הליכה, ואז היא ניגשה אליי ושאלה אותי אם אני שרתי, אמרתי לה כן. זה היה בביישנות כזאת, כי עדיין לא חוויתי במה גדולה. עדיין הייתי ילד שמופיע בטקסים בבית הספר ואז היא סיפרה לי שהיא המלהקת של דה וויס, ושהיא ממש רוצה שאבוא לאודישן. היא אמרה לי 'אני קובעת לך את האודישן. זה אודישן מתקדם, רק תבוא'. הגעתי לשם ומשם זה היסטוריה".

ב"דה וויס 1"
 

איפה הכי היית רוצה להופיע?
"החלום זה הבמות הכי גדולות שיש. קיסריה, היכל התרבות וכאלה. אבל יש עוד דרך".

מה החלום שלך?
"החלום שלי, בכל במה, בכל מקום, הוא להתחיל לשיר את המשפט הראשון של השיר שלי בהופעה ושכל הקהל ישיר את השיר איתי. אני מדבר על זה ורק המחשבה על זה מצמררת אותי".

מי המודל לחיקוי שלך?
"המודל לחיקוי שלי זה אבא שלי. אני אוהב את הדרך שלו. מגיל קטן הוא לימד אותי לעשות הכל בדרך הישר. תמיד לעשות הכל באושר ובחיוך, להסתכל על כל דבר באור חיובי וזה מה שמוביל אותי באופטימיות ובכלל בחיים. אני תמיד מנסה לראות את הטוב גם אצל אחרים. מנסה להאיר אותם".

 

קאבר לשיר אבסורד.. אני ולידור סולטן המוכשר 🎶🎤

A post shared by gal benjamin גל בנימין (@galinio) on


איך היית מגדיר את הסגנון שלך?
"זמר ישראלי".

אם הייתה לך הזדמנות, אם מי היית שר דואט?

"יש לי שלושה. הראשון הוא מייקל ג'קסון. מגיל קטן יש לי משהו לכל הקטע של הריקוד, וה'מגניבות' שיש לו. השני הוא אלביס פרסלי, והשלישי הוא שלומי שבת. מגיל קטן הייתי שומע את האלבום שלו חברים שהוא מארח זמרים, וכל פעם חלמתי שאני אהיה אחד מהאלה שהוא מארח". 

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?
"עוד עשר שנים, מופיע בבמות הכי גדולות עם הילדים שלי שבאים לראות את ההופעה ושרים את השירים איתי. ובריאות. הכי חשוב בריאות".

גל בנימין
גל בנימין © אינסטגרם

מה תרצה להגיד לגולשי פרוגי?
"תהיו אנשים טובים ותשמעו את השיר שלי  - 'בדרך לצפון'".

תגובות