נותנים בקצב: שיתופי הפעולה של קייטי פרי וריהאנה. צילום: gettyimages

נותנים בקצב: שיתופי הפעולה של קייטי פרי וריהאנה

הקיץ רשמית כאן עם שיתופי פעולה חמים מבית היוצרים דיג'יי קאלד וקלווין האריס. וגם דמי לובאטו מאכזבת, וקולדפליי שבים אלינו לאחר הפסקה ממושכת

הסופ"ש רק התחיל ואנו כבר הספקנו לקבל ערימות של שיתופי פעולה מוזיקליים חדשים שעוד יכנסו לפלייליסט של כולנו. עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עונת הרחצה החלה עם שיר חדש ממכונת להיטי הקיץ - קלווין האריס, הדי ג'יי שדאג לשחרר לנו שנה שעברה את הלהיט הגדול "This Is What You Came For", שכבש את המצעדים ואת אוזניי העולם הוציא הבוקר את  הסינגל השני מאלבומו החדש.

הסינגל, "Feels", בהשתתפות קייטי פרי, פארל וויליאמס וביג שון הוא ללא ספק מהטובים ששמענו עד כה. שיתוף הפעולה הראשון בניהם הוא החלטה מוזיקלית נכונה. השיר קצבי מסוג פאנק/פופ, עם מילים קלילות וזורמות כיאה ללהיטי קיץ.

לשיר אמנם לא יהיה קליפ, עקב הכרזתו של קלווין לא לשחרר קליפים יותר אלא רק סינגלים לחוד, אבל עדיין אנחנו חוזים הצלחה בסדר גודל של "This Is What You Came For",  כי השיר כבר אצלנו בריפיט, ולגמרי נכנס לפליילסט החם שלנו!

 

ומי שעוד פותח לנו את העונה הרחצה הוא דיג'יי קאלד שהכין לנו שיתוף פעולה מרענן ולוהט עם ריהאנה ובריסון טיילר. לפני כחודש קאלד יצא עם שיר חדש בשיתופו של ג'סטין ביבר, "I'm The One", שהשתלט על כל פלייליסט אפשרי. והיום (ו') הוא חוזר עם שיר חדש והפעם עם ריהאנה ובריסון טילר השיר, "Wild Thoughts" הוא חלק מהאלבום החדש של קאלד שעתיד לצאת ב-23 ליוני וכולל שיתופי פעולה רבים בניהם גם עם הזוג המלכותי ביונסה וג'ייזי.

השיר מאוד שונה מהלהיט הקודם בהתחשב בעובדה שישנו גם קול נשי שריענן אותנו לגמרי. אך הוא לגמרי שיר ראפ קליט שמתאים לקיץ המתקרב, לשיר מצורף כמובן קליפ בהשתתפות שלושת האמנים שמכניס אותנו לאווירה של השיר.

 

עוד בפינת השיתופי פעולה - דמי לובאטו מתארחת בשיר "Instruction" של ג'קס ג'ונס עם סטפלון דונג. השיר הוא לגמרי לא מה שציפינו לשמוע מדמי. אמנם  אנחנו בעד שינויים, אבל השינוי הזה לא לגמרי עשה טוב. השיר לא מעניין ולא זורם, שיר פשוט למידיי. אמנם העיבוד המוזיקלי עושה מעט חסד איתה ואין ספק שמרגישים את היכולות הווקאליות של לובאטו,  אבל לא מחפה על העובדה שהוא כנראה לא הולך להיות בראש מצעדי השירים לאור העובדה שהוא אינו מחדש כלום.

 

ובמעבר חד ללהקה האהובה עלינו קולדפליי, שלאחר הפסקה קצרה שבה אלינו עם שיר חדש שמכניס אותנו למוד חורפי ונעים בתוך כל שירי הקיץ הלוהטים.

השיר, "All I Can Think About Is You" הוא מהטובים ששמענו עד כה, מוזיקה איכותית, שמשלבת את הסגנון היחודי של הלהקה ביחד עם הקול העוצמתי של כריס מרטין. השיר נורא הזכיר לנו את תקופת שירי הבלדות של הלהקה כמו "Fix you" שעד היום מתנגן בכל פלייליסט אפשרי. אין ספק שהיה שווה לחכות להם, ואנחנו מקווים שכל השירים שיבואו בהמשך יהיו טובים כמוהו.

 

 



תגובות