סיכומוזיקלי: "כאילו הגיע ממקום אחר בעולם". צילום: יחסי ציבור - עטיפת הסינגל

סיכומוזיקלי: "כאילו הגיע ממקום אחר בעולם"

כל מה שקרה בשבוע החולף בעולם המוזיקה והפעם: הקליפ של אדל בספלוב, שון מנדס הישראלי בשיר חדש, כוכבי הרשת בסינגל ראשון וגם: הפתעה נעימה מוזיקלית מדניאל ליטמן

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רן שפיר

רן החל את דרכו המוזיקלית ב"כוכב נולד" שם השתתף בעונה העשירית ואף הגיע לשלב רבע הגמר. מאז הוציא שירים כמו: "דף חדש", "אצעק בשמך", "מצטער" ועוד'. השבוע הוציא סינגל חדש לקראת אלבום הבכורה שבדרך.
 
את "כמה דקות" כתבה עדי כבירי שגם לקחה חלק בהפקה המוזיקלית בשיר לצידו של נאור סינואני שגם עיבד והפיק מוזיקלית. השיר מתחיל רגוע ולאט לאט משנה אווירה, די טוב סך הכל וכולל לחן זורם. קולו של שפיר משתלב בצורה מעולה עם השיר. בנוסף, אנחנו מקבלים בחבילה הזו גם קליפ מצוין בכיכובם של האיט גירל אדל בספלוב ובן הזוג מאצ'.
 
לסיכום: התחלה טובה. ★★★★
 
 

עידו דנקנר

אז אחרי שהוציא את "Shouldn't Let You Go", סינגל הבכורה שהביא אותו להמונים, שחרר השבוע דנקנר הצעיר את סינגל נוסף, הפעם הוא מתארח בשירו של רובי פאייר.
 
הסינגל החדש, "Undercover", נכתב על ידי דנקנר ורובי פאייר ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי בשיר הופקדו עידו נאמר ורובי. השיר מעולה, הוא בעל לחן מעולה ומילים מצוינות. הוויב נותן הרגשה כאילו הגיע אלינו מכיוון אחר בעולם, ולא רק בגלל שמילותיו באנגלית, יש משהו מאוד אחר ושונה בשיר והוא ללא ספק הופך אותו לטוב כל כך. ועידו, מצליח להוכיח לנו שוב שהוא פה כדי להשאר (וטוב שכך). בנוסף, שיתוף הפעולה בין רובי לעידו פשוט מצוין, הוא מעניין ומסקרן ואין ספק שהעבודה בינהם יצרה שיר מעולה.
 
לסיכום: עושה זאת שוב בצורה נפלאה ★★★★★

 

חן צימרמן ונוי אייזן

שני כוכבי רשת אשר דואגים להעלות סרטוני שירה רבים לחשובונות האינסטגרם שלהם, אז מלבד קאברים הם גם זמרים בפנים עצמם שממש השבוע הוציאו את הסינגל הראשון שלהם - "הכל שטויות". מלבד היותם כוכבי רשת לא קטנים השתתפו בשלבי האודישנים של "הכוכב הבא" וחן אף היה חלק מה"ווקה פיפל". 
 
את הסינגל החדש של השניים - "הכל שטויות" כתבו והלחינו צימרמן ואייזן לצידו של קטריקס ועל ההפקה והעיבוד בשיר אחראי נדב אהרוני. השיר כיפי, הוא אופטימי, בעל לחן טוב אשר מתחבר למילים בצורה מעולה וגורם להן להשמע טוב עוד יותר. הביצוע של השניים מעולה והם מתחברים זה לזה בצורה טובה במיוחד. סך הכל שיר בהחלט טוב, והתחלה מצוינת לקריירה מוזיקלית של השניים.
 
לסיכום: התחלה מעולה ★★★★
 
 

אדיר גץ

גץ כבר כבש אותנו בעבר עם אלבום מוצלח במיוחד, ומאז לא מפסיק להופיע לנו בפלייליסט, אז אחרי אלבום הבכורה שכזכור היה מצוין ושיריו הפכו ללהיטים גדולים השיק אמש (ה') גץ את אלבומו השני. 
 
אלבומו השני, "נדבר על הכל", הוא האלבום מצוין, בעל טקסטים שונים שהופכים אותו לעשיר, שונה ומיוחד. באלבום כוללים שירים כמו: "נדבר על הכל", "בדיוק כמו שהיא", "ארגנטינה", "כמה יופי", "אחת למיליון" ועוד. סך הכל באמת אלבום מעולה שמגיע אלינו לתוך הקיץ ולגמרי עתיד להפוך לנו אותו לקיץ טוב עוד יותר. 
 
לסיכום: אלבום פשוט, אמיתי ומעולה! ★★★★★

 

שווה האזנה

הזמרת מאיה בוסקילה החליטה השבוע במהלך הופעה שלה להעלות לבמה אורח מיוחד, פצפון ומתוק להפליא, בנה הקטן לני. השניים שרו בילד את "אל נא תבכי ארגנטינה" מתוך המחזמר אוויטה בו שיחקה בוסקילה תקופה בתור "אוויטה". לני נראה בהתחלה מובך אך נפתח די מהר ומראה שגם הוא נדבק בכישרון השירה המשפחתי. בוסקילה מיהרה להעלות את הסרטון המיוחד והמרגש לחשבון האינסטגרם שלה עשתה לנו לא מעט טוב על הלב! 

 
השחקן דניאל ליטמן החל לאחרונה לגעת בעולם המוזיקה. זה התחיל כשכתב את "בדיוק כמו שהיא" של הזמר אדיר גץ לצידו של שחקן אחר - תובל שפיר. עוד גילינו על הכישרונות של ליטמן שגם יודע לנגן על גיטרה. השבוע העלה ליטמן סרטון מהמקום הנמוך בעולם, ים המלח. בסרטון ליטמן שר ומנגן בגיטרה את "אור החיים" של ישי ריבו.
 

All I need #חברים#טובים#יםהמלח#אורהחיים @morcohen889 @arielruderman

A post shared by Daniel Litman (@danielitman) on

 
תגובות