תרגיל מוזיקלי: טיילור סוויפט מנצחת את קייטי פרי. צילום מסך מיוטיוב

תרגיל מוזיקלי: טיילור סוויפט מנצחת את קייטי פרי

אולי קייטי פרי בעד הפסקת אש, אך נדמה שטיילור סוויפט נותנת פול גז ונוגסת ליריבה המושבעת את הצלחת אלבומה החדש

האם תהיה סולחה בקרוב או לא? חוץ מלספק לנו מוזיקה מעולה קייטי פרי וטיילור סוויפט עסוקות בריב מתוקשר שהחל לו לפני כשנתיים. אלא שכעת, על פי שמועות ודיווחים ברחבי העולם, נדמה שטיילור עשתה אקט מוזיקלי שנגד את העקרונות שלה רק כדי לנגוס בהצלחתה של היריבה

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני כשבוע, בתיאום מושלם עם יציאת אלבומה החדש של קייטי פרי, ("Witness"), סוויפט שיחררה את קטלוג המוזיקה שלה לסטרימינג. זאת לאחר ששנים היא נלחמה באותם השרתים. באקט הזה למעשה, סוויפט "ניצחה" והאלבום שלה ("1989") גבר על האלבום החדש של פרי במספר ההאזנות. ההחלטה של טיילור לחזור לשירות אתר הסטרימינג ביום של יציאת הסינגל החדש של קייטי היתה החלטה משמעותית עבורה, אך מעריציה של סוויפט דווקא היו בעדה.

© מתוך יוטיוב

אלבומה החדש של פרי נפגש כבר עם ביקורות לא כל כך מהללות, אומנם הוא היה האלבום שהוזרם ביותר בשבוע הראשון בארצות הברית,  אך בשבוע האחרון המכירות ירדו באופן דרמטי, וטיילור מצליחה לגבור על קייטי. כולנו מקווים שבין שתי הזמרות עוד יהיה שלום, אך נראה כי הריב לא מתכוון להיפסק, למרות שפרי כבר הכריזה שהיא בעד לסיים את כל זה.

 

כזכור, הריב המדובר בין שתי הזמרות הגדולות היה על שלוש רקדניות שהופיעו לצידה של טיילור, אך ללא התראה מוקדמת החליטו להתפטר ולעבור לרקוד לצידה של קייטי. טיילור טענה שזה הוא מהלך של פרי לפגוע לה בקריירה.

תגובות