עושים קרנבל: דורון וקטריקס בסינגל חדש. צילום: יחסי ציבור

עושים קרנבל: דורון וקטריקס בסינגל חדש

לאחר מספר להיטים ומיליוני צפיות ביוטיוב, הצמד ממשיך לסלול דרך להצלחה ופורץ בסינגל חדש ומפתיע, שבהחלט מכין אותנו אל הקיץ שכבר כאן

אין ספק שהחיבור המוזיקלי של דורון ביטון ועמרי קטרי ("קטריקס") הוא  מבין המוצלחים ביותר במוזיקה המקומית. לאחר מספר להיטים משותפים וביניהם: "חופשייה", "אוהבת לרקוד", "רק רשת" ועוד, שזכו למיליוני צפיות ביוטיוב, הצמד מוסיף עוד סינגל לאוסף ובהחלט ממשיך 'להפציץ'.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבוקר (ב'), השתחרר הסינגל החדש של הצמד - "קרנבל בלב". בניגוד לרוב השירים שזכינו לקבל מהשניים עד היום, את השיר הזה דורון וקטריקס כתבו והלחינו בעצמם, מה שהעלה את הרף הרבה מעל המצופה, ובהחלט הפתיע אותנו מאוד.

 

אז בהתאם לציפיות הגבוהות, וכמו שאנחנו הספקנו להכיר את רוב הלהיטים של הצמד, הסינגל נשמע קצבי ומקפיץ ואף השילוב בין הקולות של השניים, כמו תמיד, מספיק לכבוש את כולנו ולגרום לנו לרקוד. זה בדיוק השיר שהיינו צריכים לפתיחת החופש שכנראה יהיה השנה בסימן קרנבל אחרי "טודו בום" של סטטיק ובן אל ו"קרנבל בלב" של דורון וקטריקס שנתנו לחן ואווירה ברזילאית ללהיטי הקיץ שלהם.

לצד הסינגל החדש מוצג גם קליפ צבעוני, בו ניתן לראות את הצמד עם מספר רקדניות מקצועיות על במת ריקודים, שבאופן מפתיע מזכירה ממבט ראשון את זו של הלהיט "swalla". משתתפי הקליפ, והצמד עצמו לבושים במספר חליפות צבעוניות שלגמרי נותנות צבע לקליפ, ומוסיפות לו המון, למרות הדמיון המאכזב בין שני הקליפים. 
אין ספק שדורון ביטון וקטריקס ממשיכים בדרך הנכונה, וממשיכים להפתיע את כולנו לטובה!

תגובות