היא חזרה? אלי גולדינג משחררת סינגל חדש בהפתעה. צילום מסך מיוטיוב

היא חזרה? אלי גולדינג משחררת סינגל חדש בהפתעה

מי שאחראית ללהיט, "Love Me Like You Do", שחררה הבוקר (ד') סינגל חדש בהפתעה שמלווה בקליפ איכותי ומושקע. נראה כאילו בסינגל החדש יש את כל מה שצריך - מילים קלילות, קול נעים, מוזיקה קצבית, ובכל זאת - משהו לא עבד הפעם, השיר משעמם ומיושן. האזינו

הקיץ רשמית התחיל! בתזמון מושלם (ומקרי לגמרי) עם היום הראשון של החופש הגדול, שחררה הבוקר (ד') אלי גולדינג סינגל חדש בהפתעה מתוך אלבומה השלישי. מי שאחראית על הלהיט, "Love Me Like You Do" הפתיעה את מעריציה עם סינגל חדש שעונה לשם "Something In The Way You Move" ומלווה בקליפ מושקע במיוחד. זו לא הפעם הראשונה שהזמרת מפתיעה עם סינגל. ממש לא מזמן שוחרר הסינגל "First Time" בו היא משתפת פעולה עם קייגו וסומן כלהיט הקיץ הבא. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

הסינגל החדש מלווה בקליפ שהוא חלק מקמפיין שהיא עושה ובעבר שיחררה גרסה של השיר בגרסה של הטור, אך הסינגל לא עומד בציפיות. בשמיעה ראשונית הוא מרגיש טיפה ישנוני ואפילו מיושן. לאורך כל השיר חיכינו לרגע השיא של השיר והוא פשוט לא הגיע. קולה, המעובד יתר על המידה, לא מגיע לשיאו בשיר ויכולות השירה שלה, שכבשו אותנו מהתחלה, לא באות לידי ביטוי בסינגל החדש.  

על פניו, בסינגל החדש אפשר למצוא הכל, אבל בעצם כלום. שיר קליט, מילים קלילות, ומוזיקת פופ קיצבית - לכאורה כל מה שצריך, אך התוצאה - משעממת.  הפעם הכוכבת לא הצליחה להפנט אותנו עם הסינגל החדש, אבל מי יודע אולי בקיץ הבא היא תשוב אלינו עם מוזיקה טובה כמו שרק היא יודעת. 

 

תגובות