הלם בעולם המוזיקה: הסולן של לינקין פארק התאבד . צילום מסך מיוטיוב

הלם בעולם המוזיקה: הסולן של לינקין פארק התאבד

עם למעלה מעשרים פרסים ומועמדויות, הופעות בלתי נשכחות ובניהן גם אחת כאן אצלנו בארץ, סופגת להקת לינקין פארק טראומה מצערת כאשר סולן הלהקה נמצא ללא רוח חיים

לינקין פארק היא אחת מלהקות הרוק המצליחות של הזמנים, להיטים שמתחזקים את עולם מוזיקת הרוק והיוו אבן דרך לסגנון רוק הכבד. הן הוקמו בשנת 1996 אך רק בשנת 2000 הם פרצו לתודעה ומצאו את עצמם עם הצלחה מסחררת, אלבומם הראשון "hybird theory" כלל בתוכו להיטים רבים וגם אלבומם השני זכה להצלחה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הלהקה הייתה מבין הבולטות באותם שנים, ועשתה שילוב בין מוזיקת מטאל לאלקטרונית והפכה עם השנים לאחת הלהקות הכי מוכרות בתחום הרוק. אך לצד ההצלחה סולן הלהקה, צ'סטר בניגטון, התמודד לאורך השנים עם התמכרות קשה לאלכוהול ולסמים וחשף בעבר בראיונות כי שקל להתאבד. זוהי הטרגדיה השניה שסופג עולם מוזיקת הרוק השנה. רק בחודש מאי האחרון התאבד סולן להקת סאונדגארדן, כריס קורנל גם בתלייה. והותיר אחריו הלם. בניגטון הופיע בהלוויותו וכתב לו גם מכתב, ולהקת לינקין פארק שיחררה את אלבומה האחרון יום לאחר התאבדותו של קורנל. 

 

בניגטון היה וואקליסט מהגדולים של עולם המוזיקה, הוא היה בכמה הרכבי מוזיקה ושימש כסולן להקת סטון טמפל פיילוטס בין השנים 2013 ו2015 לאחר מות הסולן שלהם. אין ספק שזה הפסד עצום לעולם המוזיקה, ולא ידוע מה יעלה בגורל הלהקה. אנחנו נתנחם בעובדה שבניגטון הותיר אחריו מורשת שלמה, ומוזיקה איכותית שלא תיעלם. 

 

 

תגובות