הכירו את מוטי טקה: "אני נושם וחי את המוזיקה". צילום: יח"צ

הכירו את מוטי טקה: "אני נושם וחי את המוזיקה"

מסתם ביצועים ברשת, אל סינגל ראשון הוא עבר דרך ארוכה, ואנחנו תפסנו אותו לשיחה קצרה. הכירו את מוטי טקה

מוטי טקה הוא חייל מהקריות אשר שר ומופיע בשמחות של חברים ומשפחה מאז ילדותו. לפני כשנתיים החל טקה להעלות את ביצועיו לרשת וזכה לאהדה גדולה. כיום, לאחר שצבר ניסיון בתחום עם הלהיטים שלו שזכו לשלושה מיליון צפיות ביוטיוב, הוציא את את סינגל הבכורה שלו "בלבלה".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה ולמה?
"מילדות תמיד הייתי שר בין אם זה ליד חברים ומשפחה ובין אם זה בטקסי בית ספר ובאירועים משפחתיים. לשיר זה משהו שתמיד סחף אותי, ריגש אותי וגרם לי להיות אני".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
"המוזיקה מעניקה לי הרגשה טובה, אושר וסיפוק עצמי." טקה אומר ומוסיף, " המוזיקה זה הכל בשבילי, מהרגע שאני קם ועד שאני הולך לישון. אני נושם וחי את המוזיקה".

לאחרונה הוצאת את הסינגל החדש שלך "בלבלה" איך הייתה העבודה עליו?
"'בלבלה' הוא סינגל הבכורה שלי זו הייתה חוויה מטורפת לעבוד עליו גם העבודה על השיר יחד עם צילומי הקליפ. העובדה שמי שכתב ועיבד את השיר הוא אבי אוחיון מבין גדולי הכותבים בארץ, הייתה נורא מרגשת עבורי, כיוון שזו זכות בשבילי לעבוד איתו".

 

איך הקרובים אלייך קיבלו את זה שאתה רוצה להיות זמר?
"יש לי משפחה תומכת. הם תמיד חיבקו אותי ומילאו אותי בהמון אהבה ובטחון. הם היו אומרים לי 'תאמין בעצמך ותצליח'. מגיל מאוד קטן המשפט הזה מלווה אותי. אמא שלי, שהיא הנשמה של חיי, ראתה כמה אני אוהב ומחובר לעולם המוסיקה ונתנה לי כתף חמה ותומכת. היא נתנה את הגישה החופשית לעסוק במוסיקה אבל גם לא לשכוח את הלימודים".

איפה הכי היית רוצה להופיע?
"אם זה בארץ, הייתי רוצה להופיע בפסגת החלומות של כל זמר- אמפי קיסריה. בחו"ל החלום שלי להופיע בפני קהילות יהודיות בפריז. זה מקום שתמיד חלמתי להגיע אליו ועוד לא יצא לי".

מי המודל לחיקוי שלך?
"שרית חדד, מלכת הזמר הים תיכוני. בשבילי היא אחת המצליחות שהיו פה ובעזרת השם אני מאחל לעצמי דרך כמו שהיא עשתה".

moti
"אני מאמין בלעשות דרך" צילום: עוזי ג'ורג'

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?
"אני מגדיר את עצמי כזמר יוצר ששר פופ- ים תיכוני".

אם היית יכול לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, מי הוא היה?
"הייתי שמח לשיר דואט עם חנן בן ארי או עומר אדם שני אנשים עם סגנונות מוזיקליים מאוד שונים, מאוד מעניינים וכיף לי להאזין להם".

מה אתה מאחל לעצמך?
"אני מאמין בלעשות דרך ולהשקיע ומאמין שהשקעה תביא בסוף תוצאות".

תגובות