הצ'יינסמוקרס: "מסיבה ענקית באווירה בינלאומית" . צילום: ליאור כתר

הצ'יינסמוקרס: "מסיבה ענקית באווירה בינלאומית"

הצ'יינסמוקרס הופיעו אמש (ה') בהופעה חד פעמית ומהפנטת בלייב פארק ראשון והצליחו להביא לכאן מסיבה קייצית בינלאומית. ביקורת

הצ׳יינסמוקרס הם ההרכב הכי חם בתעשיית המוזיקה העולמית, ובתוך שנים ספורות הצליחו להיכנס אל תוך המיינסטרים בכל מקום בעולם. להיטים כמו: "Don't let me down" ו"Closer" שנמצאים בכל פלייליסט אפשרי ומועמדויות שוות בכל מקום. אמש (ה׳) הם הופיעו מול אלפי אנשים בלייב פארק ראשון לציון, להופעה בינלאומית ומרגשת. אנחנו היינו שם כדי לספר לכם על כל הפרטים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את ההופעה הצבעונית חיממו צוות מיומן של דייג'יים שהרים את הקהל היטב, ולמרות העובדה שהקהל הישראלי מתחמם בקלות, החליטו לתת כ-ארבע שעות מלאות לחימום ההופעה שלבסוף הוביל להופעתה של אניה בוקשטיין. בוקשטיין עלתה לשיר נרגשת, אך נתנה שואו כיאה לתדמית כוכבת הפופ שהיא מסגלת לעצמה. את הופעתה היא סגרה עם השיר "רוקדת" שהפך לאחד מהלהיטים המוכרים שלה. 

לאחר החימום המעולה של אניה, הקהל ציפה לעלייתם של הצמד, אך תקלות טכניות הובילו למשיכת זמן נוספת. ולבסוף עלו הצמד כשכל הקהל צורח אליהם ומצטרף למחרוזת השירים הקצרה שפתחו איתה. 

© צילום: ליאור כתר

ולמרות שחלק נכבד מההופעה היו רצועות שאפשר היה לשמוע ביוטיוב, לא היה ניתן להתעלם מהעובדה שהם הצליחו להרים את הקהל לאנרגיות מטורפות, הכניסו אווירה חו"לית ותחושה של מסיבה. בהמשך שרו להיטים מתוך שני האלבומים האחרונים שלהם, שכוללים את הלהיטים "closer", "paris","Young". שמוכרים היטב לקהל הישראלי. 

שיתוף הפעולה בין הצמד לקהל היה מדהים, שרו איתם את השירים ושיתפו פעולה בכל הבקשות של הצמד, את המופע חתמו השניים עם הלהיט הכי גדול שלהם Don't let me Down ויחד איתם בליווי רועש, שרו הקהל. 

© צילום: ליאור כתר

אז לסיום? מופע מעולה ומלא באווירה בינלאומית, הצמד הרים את הקהל וסיפק הופעה מדהימה, ואנחנו מקווים לראות אותם שוב כאן אצלנו בקיץ הבא! 

© ליאור כתר

 

 

 

תגובות