הכל יהיה טוב: אד שירן בקליפ חדש וצבעוני . צילום מסך מהקליפ

הכל יהיה טוב: אד שירן בקליפ חדש וצבעוני

הכוכב הכי כתום בפלייליסט שלנו הוציא הבוקר קליפ ויזואלי חדש לשיר "Bibia Be Ye Ye". לאחר שהשיר האחרון ששיחר "Galway Girl", לא הצליח כמו שאר שיריו באלבום, מנסה שירן להזניק שיר נוסף בעזרת קליפ צבעוני. האם גם הפעם מדובר בכישלון או בלהיט חדש לקיץ?

אד שירן הוא בין הזמרים הכי מוערכים שיש, עם אלבומים שכוללים להיטים רבים, בניהם גם השיר שעשה את שנת 2017 לקצת יותר קצבית, "Shape of you". הלהיט המדובר, הציב לשירן רף גבוה מאוד והותיר אותנו סקרנים וציפייה לקראת השירים הבאים שיבואו. דבר שעובד גם לטובתו וגם לרעתו של הזמר הבריטי. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (ה') שיחרר הזמר קליפ ויזואלי לשיר "Bibia Be Ye Ye" שבתרגום לעברית אומר "הכל יהיה טוב", אך האם הכל טוב עם השיר? הקליפ האחרון ששיחחר לשיר "Galway Girl", לא הצליח להתרומם ולא עמד בציפיות הגבוהות של המעריצים מהזמר. הקליפ החדש מנסה להחזיר את מעמדו כאמן כובש פלייליסטים והוא מצליח אלעשות זאת, אך לא במאת האחוזים.

 

לא מדובר בלהיט מבטיח אבל בהחלט יש כאן פוטנציאל. לשיר מילים קלילות ופזמון קליט שחוזר לאורך השיר. מה שמוסיף עניין הוא הקליפ הצבעוני והשמח. ללא ספק מדובר בעוד שיר קליל וקצבי מבית אד שירן, להיט או לא, הוא בהחלט נכנס לפלייליסט השבועי שלנו.

 

תגיות
תגובות