ביי באד בלאד: טיילור וקייטי בדרך לסולחה. gettyimages

ביי באד בלאד: טיילור וקייטי בדרך לסולחה

מעל לשנתיים שקייטי פרי וטיילור סוויפט בקאט פייט תקשורתי במיוחד, אך שמועות שרצות ברשת מבשרות כי ממש בקרוב הכל יגמר, והשתיים יחזרו להיות חברות כפי שהיו פעם, או לפחות קרוב לזה

טקס הפרסים המסורתי של MTV ידע הרבה דרמות במרוצת השנים. ההכרזה המפורסמת של ביונסה על ההריון, הנשיקה של מדונה עם כריסטינה אגילרה ובריטני ספירס וכמובן רגע השיא של היריבות בין קניה ווסט לטיילור סוויפט - הרגע בו גנב לה את הבמה והצהיר בפני אומה שלמה כי לא הגיע לה הפרס שקיבלה. אך כנראה ש-MTV יצטרכו להכין את עצמכם לסיפור השנה, כי ברשת רצות שמועות גדולות כי קייטי פרי וטיילור סוויפט יחתמו את הבאד בלאד בניהן עם הופעה משותפת מלאה בסולחה. 
למי מבינכם שלא מעודכן בריב הגדול, נזכיר שהוא התחיל אי שם בשנת 2013 ולפי השמועות הכל התחיל בגלל רקדניות. שלוש רקדניות שהופיעו לצידה של טיילור החליטו להתפטר ולעבור לצוות של פרי ללא התראה מוקדמת וטיילור טענה שזה מהלך של פרי לפגוע לה בקריירה. בין ההאשמות השתיים גם הוציאו שירים כדי לעורר את הכעס, טיילור עם "Bad  blood" וקייטי פרי עם הסינגל החדש "swish swish". 
בימים טובים יותר
 
 
בחודש שעבר, במהלך ראיון של קייטי פרי לתוכנית הקריוקי של ג'יימס קורדן היא נשאלה מה באמת קרה בריב עם סוויפט והאם היא מתחרטת על כך. בנוסף היא נשאלה אם היא תענה לשיחת טלפון מסוויפט בו היא תציע לה לשים הכל בצד ופרי בהחלט ענתה בחיוב. מאז דווח לא מעט פעמים כי יש מגעים בין המפיקים של השניים להסדיר את העניינים בניהן אך לא קיבלנו תשובה וודאית. 
שוברת שתיקה. קייטי פותחת על הסכסוך
 
 
אמש (ב') פורסמה כתבה באתר הרשמי של "BBC" ובו רשימה של הקאמבקים הכי טובים של 2017 עד כה, כשהגיעו לחלק שעוסק בשתי הזמרות, הוכרז כי השתיים יופיעו יחד בסוף החודש בטקס פרסי הVMA's של MTV ובכך הן יסגרו את הריב בניהן. אמנם לא נמסרה תגובה רשמית על ההופעה המשותפת או על הגעה לטקס. 

כרגע הכל בגדר שמועות, ועד לרגע הטקס אין לדעת מה יקרה.  אנחנו מקווים שהריב תקשורתי הזה יגיע לסופו לאחר שלוש שנים בהן נסחפנו אחריהן לדרמה. אולי בקרוב נראה אותן חוזרות להיות בסטיז כמו שהיו. 
 
 
 
תגובות