הודלפה רשימת השירים מאלבומה של קמילה קביו. צילום: GettyImages

הודלפה רשימת השירים מאלבומה של קמילה קביו

בימים האחרונים מסתובב ברשת מסמך הנטען כי הוא רשימת השירים המלאה של אלבום הבכורה של הכוכבת העולה. אז עם מי צפויה קמילה לשתף פעולה על פי הרשימה המודלפת? צפו להפתעות

 מאז שעזבה את להקת פיפת' הרמוני לפני קצת פחות משנה, קמילה קביו מסתמנת כאחת מהכוכבות הבולטות בהוליווד ונמצאת בימים אלה במגמת עלייה מטורפת בתעשייה. בספטמבר הקרוב תוציא קביו את אלבום הסולו הראשון שלה ובמידה ורשימת השירים שהודלפה היא אכן רשימת השירים באלבום, אין ספק כי מדובר באחד השיאים המוזיקלים של השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני כשבועיים שחררה הזמרת שני סינגלים חדשים בה הם משתפת פעולה עם הראפרים יאנג ת'אנג וקאובו, כל אחד בנפרד. ואם להאמין לרשימה שהודלפה קמילוש תשתף פעולה עם כמה מהאמנים הגדולים של התקופה (תנשמו עמוק): אריאנה גרנדה, צ'אנס דה ראפר, אד שירן, ניקי מינאז', דואה ליפה וגם הדיי-ג'יי קאשמיר קאט מעורב, כך על פי הרשימה.

© צילום מסך 

למרות עדר אמנים המכובד שמופיע ברשימת השירים המודלפת, יש לזכור כי נכון לעכשיו אין כל אישור מצד גורם רשמי כי זו אכן רשימת השירים הרשמית של אלבום הבכורה של הזמרת. אמנם ברשימה מוזכרים השירים שכבר יצאו כסינגלים ושמות של שירים שאושר כי יופיעו באלבום המתקרב, אך רק דבר אחד מעלה ספק לגבי אמינותה של הרשימה. במסמך המודלף נטען כי שם האלבום יהיה "CAMILA", דבר שלא נכון מכיוון שקביו עצמה הכריזה כי האלבום יישא את השם "The Hurting. The Healing. The Loving".

אז האם הרשימה נכונה וקמילה אכן תשתף פעולה עם כל הזמרים האהובים? נחכה ונראה (או נשמע ליתר דיוק). 

תגובות