שישי שמח: הקאמבק של טיילור ולובאטו מרגשת . צילום מסך מהאינסטגרם

שישי שמח: הקאמבק של טיילור ולובאטו מרגשת

טיילור סוויפט ודמי לובאטו חזרו עם מוזיקה חדשה ובוגרת במיוחד, כל אחת עם שיר שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע מהן בדרך כלל. מה חשבנו על החזרה שלהן? ואיך קים וקנייה קשורים לכל העניין? האזינו

דמי לובאטו וטיילור סוויפט ידעו הרבה סערות השנה. כל אחת בדרכה במובן דמי עם הריב הקטנטן בינה ובין ביבי רקסה אשר טענה שדמי גנבה מילים מהשיר שלה, וכמובן גם החזרה שלה עם השיר "Sorry Not Sorry" שהעביר מסר מאוד ברור, כי דמי אינה מתייחסת למי ששונא אותה והיא לא הולכת להתנצל על זה. וטיילור עם הריב התקשורתי בינה ובין הזמרת קייטי פרי אשר לא יודעות מנוחה. סוויפט חטפה השנה הרבה אש במיוחד לאחר שבני הזוג קים וקנייה ווסט הדביקו לה את הכינוי "נחש". השתיים הוציאו שירים חדשים מתוך שני אלבומים חדשים שעתידים לצאת השנה. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

השיר שיצא  לדמי אמש (ה') עונה לשם "Tell Me You Love Me" והוא גם נושא את שם האלבום שלפי דמי צפוי לצאת ממש השנה ב29 לספטמבר. והוא מעין פרומו לאלבום המדובר של לובאטו. השיר הפתיע אותנו לטובה. זה ידוע שלובאטו התבגרה עם המוזיקה שלה בשנה האחרונה אבל השיר הזה הוא ההוכחה המושלמת לכך. דמי עשתה עבודה טובה עם השיר, היכולות הווקאליות שלה מתבטאות כמו שצריך בסינגל והוא משאיר אותנו עם טעם של עוד וסקרנות לגביי האלבום החדש שלה. 

לגמרי אוהבים אותך דמי!
 

 והיום, (ו') שיחררה טיילור סוופיט בשעות הבוקר המוקדמות את הסינגל החדש שלה "Look What You Made Me Do". הסינגל, "Look What You Made Me Do", משנה את התדמית והמוניטין שבנתה לעצמה טיילור סוויפט במהלך טיפוח קריירת הפופ שלה.  עם זאת השיר מזכיר במעט את הסגנון של "RED" אך מביא מישהו יותר חדשני, בנוסף המילים קלילות ומזכירות במעט את סגנון הכתיבה של חברתה אלי גולדינג. את מסע הפרסום לשיר המדובר עשתה סוויפט בדרך קצת לא רגילה, היא מחקה כל זכר לעבר שלה והעלתה סירטונים בהם מוצג "נחש", הסטיגמה אותה הדביקו לסוויפט הזוג קניה ווסט וקים קרדישיאן, שעליהם מדבר השיר (והאלבום). 

מחזירה אש לקים וקניה
 

 

תגובות