שון פול בישראל: "הרים מסיבה משובחת". צילום: יוסי מאמיה

שון פול בישראל: "הרים מסיבה משובחת"

הזמר הג'יימקני המצליח הופיע בפעם השלישית בארץ הקודש, וכבש את הבמה בהופעה מרימה במיוחד שנערכה במסגרת פסטיבל עמוס כוכבים

אמן ההיפ הופ והדאנסהול שון פול, שמוכר בזכות שיריו בעלי המקצב הלטיני הממכר ושיתופי הפעולה הרבים שלו, הופיע אמש (ג') בבימת ה"לייב פארק" בראשון לציון במסגרת פסטיבל "שאקה" שנערך לרגל הגעתו וכלל הופעות של מיטב שמות החמים בסצנת ההיפ הופ והרגאטון הישראלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פול זוכה בשנה האחרונה לתהילה מחודשת כאשר השירים בהם היה שותף "Cheap Thrills", "No Lie" ו"Rockabye" הפכו ללהיטים בינלאומיים והגיעו למקומות נאים במצעדי ההשמעות ברחבי העולם. אמש הוא הגיע בשיא הצלחתו להופיע בארץ הקודש כשנה וחצי בלבד מאז הביקור האחרון שלו אצלנו.

"גרם לי להרגיש בג'מייקה" © צילום: יוסי מאמיה

את הערב הנחה שגיא ברייטנר, שכצפוי זכה לצווחות מהמעריצים (ובעיקר המעריצות) עם עלייתו לבמה. שורת האמנים המקומיים שהרכיבו את הליין-אפ של הפסטיבל וחיממו את הכוכב הג'יימקני כללה בין היתר את אביאור מלסה, בן זיני שאירח את טיילור מלכוב לביצוע הלהיט המשותף שלהם, האולטראס, רועי סנדלר, טליסמאן, סטפן שאירח את ג'ולייטה לביצוע שירם החדש וקטריקס ודורון שהקפיצו את הקהל והכינו אותו טוב טוב לבואו של המלך שכולם חיכו לו.

את ההופעה, שכללה את מיטב הלהיטים הגדולים והרבים של הכוכב, פתח הזמר עם הלהיט המשותף לו ולמייז'ור לייזר "Come To Me", המשיך עם "Give It Up To Me" המוכר מהסרט "סטאפ אפ", ביצע את "Got 2 Luv", ולאחר מכן הוא ביצע את "Baby Boy" האהוב המשותף לו ולביונסה. בהמשך שר פול את "Cheap "Thrills ו"Bailando" בביצועים שלגמרי סחפו את הקהל, והמשיך לשירים שאמנם היו מעט פחות מוכרים לקהל שאינו נמנה עם מעריציו של שון פול, כולל שיר הרגאיי המעולה "Im Still In Love With You" שגרם לנו להרגיש בג'יימקה לכמה דקות. 

 

על הבמה ליוו את הזמר שתי רקדניות גמישות במיוחד, ובמהלך ההופעה אף עלו שתי אמנים נוספים אותם הביאו עימו פול, אחד מהם היה בחליפה מנצנצת והוא אף התקרב מאוד אל ברי המזל שהיו בשורה הראשונה. ההופעה המשיכה עם שירי הדאנסהול והראגטון, ובדיוק בשלב שהשירים מעט חזרו על עצמם והאווירה מעט התפרקה, שר האמן את הסינגל האחרון שלו "Body"', מה שהחזיר את האווירה הכיפית והמרימה ששרה במקום. לאחר מכן המשיך האמן לשיר מספר שירים לקראת סיום ההופעה, בינהם השירים האהובים "No Lie", ו"Rockbye". מי שהצליח להבין את המבטא הכבד של האמן היה יכול לשמוע כי בין שלל הדיבורים שלו את הקהל, אמר הוא כי הוא רצה להופיע בישראל כי יש כאן אנשים טובים ויפים. כיף לשמוע.

נקודה נוספת לטובת פול הייתה שילוב קאברים ללהיטים הגדולים אותם הוא שר ושילב בהופעה, ולגמרי הוסיפו לוויב שהיה בהופעה. ראשית היה הקאבר פרייסטייל של "Shape Of You", ולקראת סוף ההופעה הושמע "Let Me Love You" של ג'סטין ביבר.

"הרים מסיבה לטינית" © צילום: יוסי מאמיה

בנוסף לכל, הוא סחף את הקהל בביצוע לשיר " She Doesn't Mind", שיר שאהוב במיוחד על הקהל הישראלי. אין אחד שלא רקד והייתה אנרגיה מיוחדת ומדהימה שחתמה הופעה מוצלחת שכזו. בתום ההופעה הקהל האנגרטי נשאר באמפי וזז לצלילי מיטב הד'יי-ג'יים שיש לארצנו להציע, בינהם סקאזי, VINI VICI, WARRIORS וVIVO.

לסיכום, שון פול הרים מסיבה לטינית ועתירת להיטים משובחת בה הקהל לא הפסיק לרקוד וליהנות מהאווירה הבינלאומית ששררה במקום במשך שעה וחצי . אם הוא ימשיך להגיע לישראל בקצב בו הוא הגיע אלינו עד עכשיו (כאמור עברה שנה וחצי בלבד מאז ההופעה האחרונה שלו כאן), אנחנו לגמרי נגיע לצפות גם בקיץ הבא.  

תגיות
תגובות