VMA 2017: גל גדות מעניקה פרס לזוכה הגדול של הערב. צילום: GettyImages

VMA 2017: גל גדות מעניקה פרס לזוכה הגדול של הערב

גל גדות כובשת אותנו גם הפעם כשהיא מעניקה פרס לזוכה הגדול של הערב, קייטי פרי בחליפת חלל, הקליפ של טיילור סוויפט ללהיט החדש שלה נחשף לראשונה ולורד מופיעה עם פלייבאק - כל מה שקרה בטקס פרסי המוזיקה של MTV

טקס ה-VAM התקיים אמש (בלילה שבין ראשון לשני, שעון ישראל) והוא בחלט כלל בתוכו לא מעט הפתעות. את הטקס פתח קנדריק לאמאר בביצוע מרשים של שני הלהיטים שלו, "DNA" ו-"Humble",  והקפיץ את הקהל בהופעה מלאת אנרגיות. ממנו ישר עברו לאחד הלהיטים של השנה "Shape of you" של אד שירן שהכניס את הקהל לאווירה של הטקס, אותו הנחתה לא אחרת מאשר קייטי פרי שנכנסה לבמה כשהיא מרחפת באוויר בחליפת חלל. פרי ניצלחה את ההזדמנות ובמהלך הטקס צחקה על ג'סטין ביבר שלא יודע את המילים ל"דספסיטו".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עפה על עצמה
ניצלה את ההזדמנות כדי לצחוק על ביבר  © GettyImages

הקטגוריה הראשונה הלכה ישר לשיר הפופ הטוב ביותר השנה שבו באופן מפתיע מול שירים מוכרים כמו "Shape of you" ו-"chains to the rythem", זכה השיר "DOWN" של פיפת' הרמוני וגוצ'י מיין. בפרס אמן השנה זכה אד שירן שגבר, בין היתר, על אריאנה גרנדה, לורד וקנדריק לאמאר. בקטגוריה הנחשבת והמדוברת, הזמר החדש של השנה, זכה חאלד. זאיין מאליק וטיילור סוויפט קיבלו את פרס "שיתוף הפעולה הטוב ביותר" על הדואט שלהם "I Don't Wanna Live Forever". פרס שיר הדאנס הטוב ביותר הוענק לזד ואליסה קארה על ״stay".

אומן השנה
אומן השנה © gettyimages

אבל, הזוכה האמיתי של הערב הוא גם זה שפתח אותו, קנדריק לאמאר שזכה בפרס החשוב של הערב, "קליפ השנה", על הקליפ לשיר "Humble", אותו העניקה לו לא אחרת מאשר הוונדר וומן הישראלית, גל גדות. הלהיט זכה גם בקטגוריית "שיר השנה בהיפ-הופ" והקליפ בפרסים בקטגוריות "הצילום הטוב ביותר", "הבימוי הטוב ביותר", פרס הארט דיירקשן ופרס האפקטים המיוחדים. 

הזוכה הגדול של הערב
הזוכה הגדול של הערב © gettyimages

אבל הטקס לא סיפק רק פרסים וזוכים, אלא גם הופעות מיוחדות וצבעוניות כמדי שנה. נתחיל עם חשיפת הבכורה לקליפ של הסינגל החדש של טיילור סוויפט, "look what you made me do", שהשמיע לא מעט באד בלאד לכיוון קייטי פרי, מיילי סיירוס, קניה ווסט וביונסה; לורד שהופיעה עם פלייבק והתרכזה יותר בריקוד מאשר בשירה; פיפת' הרמיוני עלו עם "Angel" ו-"Down"; מיילי סיירוס הופיעה עם הסינגל החדש שלה "Younger now" ובניגוד לשנה שעברה, הפעם זכינו להופעה יחסית רגועה ולא פרובקטיבית והופעתה של דמי לובאטו שודרה היישר מבריכת מלון בלאס וגאס. 

 
© gettyimages
© GettyImages

פינק ביצעה מחרוזת של להיטיה הגדולים "Get the Party Started", "Raise Your Class", "So What", "One Last Kiss" ו-"Don't Let Me Get Me". היא אף ביצעה את הסינגל האחרון שלה, "What About Us"

 

תגובות