הפוך על הפוך: הזמרים שהחליטו לשיר בלשון נקבה . צילום: נאור סוקי

הפוך על הפוך: הזמרים שהחליטו לשיר בלשון נקבה

דבר ידוע שקורה מדי פעם בעולם המוזיקה הוא כאשר בן שר בלשון נקבה ומספר סיפור מנקודת מבט הפוכה. אספנו לכם את חמשת השירים המוכרים ביותר שזמרים גברים מבצעים בלשון נקבה

בעולם המוזיקה יש המון סגנונות ושילובים מוזרים. אך האם שמתם לב שחלק מהשירים המוכרים ביותר מבוצעים על ידי גבר בלשון נקבה? אספנו לכם מספר שירים בהם הזמרים שרים בלשון נקבה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כל הזמן הזה

את השיר הזה מבצע הזמר נצ'י נצ'. השיר מסופר בגוף של אישה ומדבר על התקופה שהייתה בזוגיות ובכל זאת ההרגשה שלה הייתה שונה - היא הרגישה בודדה כל הזמן הזה. הייחודיות שקול גברי מספר סיפור של אישה בגוף ראשון מוסיף לשיר ונותן לו עניין גדול יותר, במיוחד שזה משהו חדש ומיוחד אצל נצ'י נצ'.

 

מחכה

את השיר הזה מבצע הזמר המוכשר עידן רפאל חביב.  הסיפור בשיר הזה הוא על אהבה ישנה שהייתה לבחורה. היא אומרת למי שאהבה שלא משנה מתי ולמה היא תמיד תהייה מוכנה לחזור אליו. היא אומרת לו שהיא תמיד תהייה מוכנה לחכות לו. דווקא כאשר בן שר את השיר הזה הוא נשמע יותר כללי ופחות ספציפי על מישהו. הקול הגברי עם המילים הנשיות נותנות תחושה שבכל זאת מישהו מספר את הסיפור מהצד, ועושה לנו נעים על הלב.

 

ילדי שלי

את השיר הזה מבצע נתן גושן. השיר מדבר על אמא שדואגת לילד שלה, כאילו כותבת לו מכתב. הילד והאמא כנראה בנתק והאמא מביעה את געגועיה בשיר. הקול הגברי עם מילים חמות של אמא יוצרות ניגוד שדווקא גורם לנו להתרגש ולהצטמרר כל פעם מחדש. הסיפור שמספר גושן הוא עמוק ובקול שלו ניתן להרגיש את הרגש העצומה שבמילים.

 

מישהו פעם

את השיר מישהו פעם מבצע עברי לידר. השיר הזה הוא אחד השירים המוצלחים ביותר של לידר. השיר מספר על מישהי שהייתה בזוגיות ולבסוף בן זוגה עזב אותה. היא מספרת על כמה שהוא אהב אותה ועל כמה שהיא מצטערת על כך שנפרדו. גם כאן, הקול הגברי שמספר סיפור נשי נותן תחושה רגשית גדולה יותר וגורם לשיר להישמע כאילו מספרים אותו מהצד, למרות הדיבור בגוף ראשון.

 

תלך אבל שלא תעז ללכת

גם השיר הזה הוא של עברי לידר, שאצלו התופעה מעט יותר נפוצה. השיר הזה הוא שיר אהבה עדין מאוד שלידר ביצע יחד עם עופר מאירי באלבומו האחרון. השיר מדבר על אהבה בין גבר לאישה, שהאישה מתארת את הגבר וגם הפעם הזמר האהוב נכנס לנעליה של האישה בשיר.

 

מכירים עוד דוגמאות? ספרו לנו בתגובות!

תגובות