שוברת שתיקה: קלי קלארקסון חוזרת אחרי שנתיים של שקט. צילום מסך מיוטיוב

שוברת שתיקה: קלי קלארקסון חוזרת אחרי שנתיים של שקט

אחרי שתיקה של שנתיים, הזמרת ההיסטרית ולנצח הזוכה המיתולוגית של "אמריקן איידול", קלי קלארקסון חוזרת עם שיר מרענן לסתיו שגורם לנו לרקוד

קלי קלארקסון, שאחראית על הלהיטים הגדולים מכל הזמנים, "Stronger" ו-"Because Of You", חוזרת עם סינגל חדש, "Love So Song", ששונה מכל מה שעשתה הזמרת עד כה ומביא סגנון מקפיץ וקצבי לחלוטין עם נגיעות רוק כמו שרק קלארקסון יודעת לעשות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 
 
האלבום האחרון של הזמרת, שיצא לפני שנתיים, לא הניב תוצאות טובות ובהחלט סומן ככישלון. אנחנו לא יודעים אם הסינגל החדש יצליח אבל אנחנו בטוחים שהוא יצליח להוות בתור הבאז סביב הזמרת ויוסיף להצלחת הסינגל. במידה ולא בכל זאת קלארקסון היא אחת מהשמות הגדולים בתעשיית המוזיקה והיא ללא ספק תביא את הפרסום אל עברה בקלות, אז לפחות קיבלנו שיר מרענן לסתיו הקרוב.
 
הסינגל, "Love So Soft" שוחרר מתוך האלבום החדש שלה "Meaning Of Life" בו היא התאימה את עצמה לסגנון של היום ומביאה את סגנון הפופ לידי ביטוי בשיריה, כמו שניתן לשמוע בסינגל החדש. מבחינתנו סינגל הקאמבק של קלארקסון הוא לגמרי הגרסה הנשית ל-"Humble" של קנדריק לאמר. אבל, שלא תטעו, מדובר בקליפ מצויין לא פחות שמוסיף צבע לשיר ולקאמבק ההיסטרי שלה. אז לאמר, קלארקסון מאחוריך.
 
תגובות