זאת שניצחה: מה חשבנו על אלבומה השלישי של עדן בן זקן?. צילום: דביר כחלון

זאת שניצחה: מה חשבנו על אלבומה השלישי של עדן בן זקן?

הזמרת האהובה שלא מפסיקה להפתיע, עדן בן זקן, שחררה הבוקר (ד') את אלבומה השלישי. האם הוא עמד בציפיות ואיך סיה קשורה לאלבום? בואו לקרוא מה חשבנו ולהאזין לשירים

אין אחד שלא מכיר את הזמרת המצליחה שלא מפסיקה לזכות בפרסים, תארים וכובשת עוד ועוד יעדים מוזיקליים – עדן בן זקן. זמרת השנה, הישראלית הראשונה שעברה את רף 20 מליון הצפיות ביוטיוב, בעלת אלבום זהב ותארים נוספים שקיבלה בן זקן על עבודתה הקשה בעולם המוזיקה. היום היא מוציאה את האלבום השלישי במספר, אחרי שני אלבומים מוצלחים במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את האלבום פותחת הזמרת עם השירים "בוא נסע לים" ו"לקחת לי את הלב". שניהם משדרים על אותו וויב קצבי שמכניס אותנו לאווירת ריקודים וחופש. כרגיל גם בשירים האלה ניתן לשמוע את ההשקעה בקולות ובהגשה המעולה של בן זקן. לאחר מכן השירים הבאים הם "געגועים" שהוא בלדה מרגשת שכביכול מורידה את הקצב לטובת עלייה נוספת שבאה בעקבות השיר "מאורסת" בשיתוף עם הדיג'יי VIVO. כששומעים את השיר הזה מבינים ישר שעדן נמצאת במקומה הטבעי של המסיבות והאווירה השמחה.

 

השירים הבאים הם "ילדה קטנה" ו"לטוס לשם" שמוציאים מבן זקן את הצד הפופי יותר. היא מעטרת את השיר בסלסולים ומצליחה לשמור על הסגנון האישי שלה. "ברית עולם", השיר שמתנגן ישר אחרי זה נשמע ממש כמו שיר החתונות הבא. המילים שלו והרגש שמעבירה בן זקן גורם לנו לדמיין כבר מעכשיו את הזמרת יחד עם ארוסה מתחת לחופה.

השירים שמופיעים מיד אחר כך הם "אל תתקשר אליי" ו"צועקת" שמכניסים אותנו לאווירה יותר רצינית וזועפת ממקודם – כך מצליחה להראות בן זקן את הגיוון שלה. אולם, תפס את אוזנינו ליין מוזיקלי מוכר שהזכיר לנו מאוד שיר של סיה "Bird Set Free". מקור השראה או מקריות? אי אפשר לדעת אך בכל מקרה השיר עושה את שלו.

 

 

 

השירים הכמעט אחרונים הם "משטרה", "כולם באילת" ו"רציתי" שמחזירים את עדן לסביבה הטבעית הים תיכונית. את האלבום חותם שיר הנושא "לזאת שניצחה" שדווקא גורם לסיום אחר ממה שציפינו מהזמרת. הסוף לא מספק ואנחנו נשארים עם טעם של עוד.

לסיכום - עדן בן זקן לא הפתיעה בצורה מאוד מיוחדת אך כרגיך גם לא אכזבה אותנו. האלבום מתאים ליכולות של הזמרת שהן לגמרי מדהימות ומציג את היכולות המגוונות שלה. היה ניתן לסדר את השירים אחרת מכוון, בסדר שהיה טיפה יותר מתאים ופחות מבולבל. בסך הכל עבודה מעולה של הזמרת אבל תמיד יש לאן להשתפר.

 
תגיות
תגובות