הופעה חמה במיוחד: מאלומה כובש את המעריצות בישראל . צילום: ליאור כתר

הופעה חמה במיוחד: מאלומה כובש את המעריצות בישראל 

יממה לאחר שנחת בישראל עלה אמש (יום ה') הזמר הלטיני להופעתו הראשונה בארץ והאחרונה בסיבוב ההופעות האירופאי שלו. כמובן שהוא כבש את לב המעריצות, כמו בכל הופעה. ביקורת

אמש (חמישי), הכוכב הלטיני הכי לוהט הופיע על בימת האמפי לייב פארק בראשון לציון בהופעה לטינית קצבית, כייפית ומאוד חמה תרתי משמע! זו הפעם הראשונה שהזמר מופיע כאן וההופעה בישראל היא זאת שחתמה את סבב ההופעות שלו באירופה. ההופעה נפתחה בשיר Nadie Sabe שיצא השנה, ולזמר, שעלה לבמה עם משקפי שמש, הצטרפו רקדניות שליוו אותו לאורך כל ההופעה. על המסכים הוקרנו סרטונים קצרים עם תמונות של מאלומה שהוכנו מראש והיו יכולים להיות יותר מושקעים. הזמר המשיך עם הלהיט משנת 2015 Borro Cassette ולאחר מכן עצר וקרא לבנות הפנויות לעשות רעש.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

לאחר עוד כמה להיטים הזמר החל להוריד את ה'גקט וריגש את המעריצות. מאלומה המשיך עם הלהיט Desde esa noche ואיתו שרה זמרת הליווי שלו שהוכיחה יכולות ווקאליות מדהימות. אחרי השיר מאלומה החל לדבר לקהל בספרדית הזמר ואמר שהוא מאוד שמח להיות בישראל, מאוד אוהב את הקהל, שהם מדהימים, שהוא מאוד רצה להגיע לישראל ושהמוזיקה היא הדבר היחידי שהוא עולמי ומחבר בין כולם ולא משנה באיזה שפה זה יהיה.

© ליאור כתר


לאחר הפסקה קצרה שנועדה להחלפת בגדים, עלה לבמה עם השיר La temperatura בליווי הרקדניות שלו שהציגו מופע פרובוקטיבי במיוחד ואז החל לשיר את הלהיט המצליח שלו ושל הזמרת שאקירה chantaje שהרים את הקהל  שלא נשאר אדיש ורקד יחד עם הזמר ובסופו היה קונפטי אדום.


מאלומה הודה לנגנים ולרקדנים שלו והמשיך עם השיר yo no necesito un GPS ובו הקהל הפגין ידע רב והחל לשיר עם הזמר. לאחר מכן שר את להיטיו המצליחים party animal ו- carnaval בהם הרגשנו במסיבה לטינית. ואז, סוף סוף  הגיע השיר לו כולם חיכו felices los 4. הקהל קפץ ונהנה מאוד והיה נדמה כאילו זה רגע השיא של ההופעה. המופע הסתיים בלהיט  4 babys והזמר הגיע לאמצע הבמה יחד עם כל הצוות שלו וצילם תמונה משותפת עם כל הקהל. 

© ליאור כתר

ההופעה הייתה קצבית, מהנה מלאה באנרגיות, שואו גדול וכייפי שחימם את ליבן של המעריצות המקומיות שחיכו לו בציפייה רבה. הזמר לגמרי ענה על מה שצופה ממנו ואפשר להגיד שמדובר באחת מההופעות הלטיניות הטובות ביותר שנראו בארץ. הזמר שמר על קשר עם הקהל ודאג לדבר וליצור קשרי עין. עוד נרשמה אכזבה בקרב המעריצות כשהזמר לא העלה לבמה מעריצה לנשיקה, כפי שנוהג הזמר לעשות בכל הופעה שלו. 

אנחנו מחכים לפעם הבאה וכבר מתגעגעים.

תגובות