התרגשות: כוכבת פיץ' פרפקט בסינגל חדש! . gettyimages

התרגשות: כוכבת פיץ' פרפקט בסינגל חדש!

היילי סטיינפלד לוקחת הפסקה מקידומי הסרט השלישי של "פיץ' פרפקט" שצפוי לצאת במהלך השנה הקרובה ומשחררת סינגל נוסף מתוך האלבום החדש שבדרך. האזינו

 
אמש (ב'), שיחררה סטיינפלד את הסינגל החדש שלה בשיתוף ה-DJ אלסו, "Let Me Go" אחרי שעשתה הפסקה לא קצרה מעולם המוזיקה לטובת הסרט החדש של פיץ' פרפקט, שיעלה לאקרנים בדצמבר הקרוב, חוזרת הזמרת והשחקנית לאולפן ההקלטות על מנת לעבוד על האלבום החדש שלה. סטיינפלד כבר שחררה את הלהיט "Most Girls" והסינגל החדש "Let Me Go" שבהחלט מביאים תפנית בעלילה משיריה הקודמים של סטיינפלד, האם מדובר בשיר בסדר גודל של הלהיט הגדול "Love Myself" או עוד שיר שיישכח בין רגע? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בדרך לשחרור האלבום, כובשת היילי עוד פסגה והיא מבצעת את השיר החדש עם ה-DJ המפורסם "Alesso" המוכר מהשירים "Heroes" ו "Falling", ובהחלט מסמנת וי על שיתוף פעולה עם אחד מהשמות הגדולים בתעשייה. אם נהייה כנים, לעומת שיתוף הפעולה הקודם שלה עם DNCE, הפעם לא נראה כי יהיה מדובר באותה הצלחה כמו הסינגל הקודם, שכן הסינגל הוא זכה הלהצלחה משמעותית והיווה קרש זינוק לקריירה של הכוכבת. 
 
 
 
הסינגל, "Let Me Go" מגיע מתוך האלבום השני של סטיינפלד ובהחלט מביא עימו מוזיקה חדשה ושונה מהסגנון הפופי שאנחנו רגילים לשמוע ממנה. מדובר בשיר קצבי למדיי עם (איך לא?) שילוב של מוזיקה אלקטרונית שלוקחת את השיר לרמה אחרת ומוסיפה לו המון. 
 
תגובות