דספסיטו הבא? דדי יאנקי בשיתוף פעולה חדש. צילום מסך מיוטיוב

דספסיטו הבא? דדי יאנקי בשיתוף פעולה חדש

אחרי השיר "Despacito" שסחף עולם שלם בקצב הדרום אמריקאי מגיע אלינו שיתוף פעולה של הכוכב הלטיני והפעם עם הופעת אורח של חברת להקת פיפת' הרמוני, דיינה ג'יין. האם יש לו סיכוי להפוך לדספסיטו הבא? האזינו

דדי יאנקי המוכר לנו בעיקר בזכות הלהיט המטורף דספסיטו, צירף אליו את דיינה ג'יין שמוכרת לנו כחלק מהלהקה פיפת' הרמוני והחליטה לקחת רגע לעצמה ולעשות משהו שלא קשור ללהקה, ויחד עם הראפר פרנץ' מונטנה  שיתפו פעולה במטרה אחת, לייצור להיט מנצח. אמש (ו') יצא השיר, אז האם יש לו סיכוי להיות להיט ענק?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האמנים הפיקו בשנה שעברה להיטים רבים ומכאן הצפייה הגדולה לשיר אולסטאר מנצח. ואין ספק שהם צלחו במשימה. השיר העונה לשם "Boom Boom" עשוי כמו כל להיט טוב, הוא פופי קצבי וסופר קליט, ועם חבורת אמנים כל כך מוצלחת כמובן שהוא יהיה טוב, השילוב שלהם יוצר אווירה מגניבה ומיוחדת והקולות שלהם לגמרי הולכים מעולה ביחד! ג'יין מביאה איתה את הנוכחות הווקאלית הגדולה ותורמת לאויירת השיר אפילו עוד יותר. 

 

ובאשר לקליפ מדובר בקליפ מושקע שצולם בנופיה המדהימים של מרוקו, הוא מעניין ועם עלילה קומית וניתן להבחין בקומיקאית האמריקאית אמנדה קרני המככבת בו! אין ספק שהם יצרו שיר קליט וטוב, אך האם הוא ישבור שיאים כמו דספסיטו? את זה רק הימים יגידו. 

 

 

תגובות