סלינה והזאבים: גומז בשיתוף פעולה חדש ומסקרן. צילום מסך מאינסטגרם @selenagomez

סלינה והזאבים: גומז בשיתוף פעולה חדש ומסקרן

כמעט שנה לאחר המשבר שלה, סלינה גומז מוכיחה שהיא חזרה לעולם המוזיקה ומוציאה סינגל חדש עם רקע יפני מאחוריו ושיתוף פעולה קליט. האזינו

כמעט שנה לאחר האשפוז שלה, סלינה גומז מראה לנו שהיא חזקה מתמיד, ומאז תחילת השנה הנוכחית היא לא מפסיקה לחדש בשירים חדשים ומיוחדים כמו "It Aint Me", "Bad Liar" הלוא הוא שיתוף הפעולה עם הד'יי-גיי קייגו שמגיע להופיע בארץ ו"Fetish". לשלושת השירים האלה מצטרף השיר החדש "Wolves" בשיתוף פעולה עם המפיק המוכר מרשמלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

  השיר "Wolves" הוא שיר יפני במקור שגומז עצמה שמעה והתלהבה, היא פנתה לכותב שלה אנדרו וואט וכך ביחד הם יצרו את הגרסה באנגלית ל"Wolves". את השיר הפיק כמו שציינו קודם לכן הדיי-ג'יי מרשמלו, שהוא כוכב עולה בשמי המוזיקה האלקטרונית בשנים האחרונות.

 הזמרת והדיי-ג'יי יצרו ביחד שיר מחוספס טיפה מאוד מקפיץ וקליט, עם פזמון שגורם רק לקפוץ ולרקוד, אווירה של ג'ונגל כמו מילות השיר שיש בפזמון המדובר. בשונה מהשירים האחרונים והייחודים שהוציאה הכוכבת לאחרונה הסינגל החדש הוא טיפה שונה שזה אמנם דבר טוב, ונותן לנו עודמוזיקה חדשה ושונה מסלינוש, ומצד השני השיר מאוד דומה מאוד לאיך שרוב המוזיקה היום נשמעת. 

 

תגיות
תגובות