און דה פלור: ליאם פיין ובלה ת׳ורן משתפים פעולה. צילום מסך מיוטיוב

און דה פלור: ליאם פיין ובלה ת׳ורן משתפים פעולה

אחרי שכבש אותנו בסינגל הבכורה שלו ״Strip That Down", יוצא להקת וואן דיירקשן ליאם פיין מוציא קליפ לסינגל חדש בו מככבת בלה ת׳ורן. ואיך צ'ארלי פאת' קשור להכל? צפו

ליאם פיין, שיחרר אמש (ג') את הקליפ הרשמי לסינגל ״Bedroom Floor” בו הוא מופיע לצד השחקנית כוכבת דיסני בלה ת׳ורן שהספיקה לתפוס את עיינו בשנה האחרונה אחרי לא מעט תקריות שערוריות שלקחה בהם חלק. ובכן היא חוזרת בתפקיד קטן יחסית אך בעל משמעות רבה עבור הזמר והאקס שלה, צארלי פאת׳. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בקליפ, משחקת בלה ת׳ורן משחקי ״חם או קר״ עם בן זוגה שבסופו היא זורקת את בגדיו יום אחרי המסיבה המתוארת בקליפ, אל הבריכה. ובכן מאחורי הקליפ מסתתר מסר לזמר צארלי פאת׳ שכתב את השיר ״Bedroom Floor” לפיין ואף הקליט עבורו את ה״ביטים״ לגשר בין הפזמון לבית האחרון בשיר. וכמה מפתיע מתאר בקצרה את היחסים המתוקשרים שהיו לתורן ופאת׳. לאחרונה עלו קונספירציות שהשתתפותה של תורן בקליפ היא תגובה נגדית לשיר ״Attention” שככל הנראה נכתב עלייה. 

 

ולאלו מכם שלא חיו במערה בחודשים האחרונים, היחסים בין האקסים לא היו ממש חביבים אך מי יודע אולי זה הכל מקרי. בכל מקרה זה ניצחון כפול לשלושה שהרוויחו שיר טוב וקליפ הוליוודי למופת. 

 

תגובות