טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של חנן בן ארי. צילום: גיא כושי וירין פיין

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של חנן בן ארי

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, רעות ביטון, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- חנן בן ארי


חנן בן ארי כבר מזמן הפך להיות אחד מהשמות הגדולים במוזיקה הישראלית. את קריירת הסולו שלו הוא התחיל בשנת 2014 עם השיר "ממך עד אליי" שזכה ליותר ממיליון צפיות. בן ארי ביצע מספר שיתופי פעולה עם האמנים הגדולים, כמו קרן פלס, משה פרץ ועוד. וכיום יש בידיו כבר שני אלבומים מצליחים עם להיטים שכבשו כמעט מדינה שלמה. ומתוכם הבאנו לכם את החמישה, שלדעתנו הם הטובים ביותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

ממך עד אליי

"ממך עד אליי" זהו סינגל הבכורה של חנן בן ארי, אותו הוא שחרר בשנת 2014. את השיר כתב והלחין הזמר בעצמו. כבר באותו הרגע גילינו את כישרונו הייחודי של האמן. כיום, הסינגל כבר הפך ללהיט וזכה למעלה משלושה מליון צפיות. הוא מכיל קצב קליט וממכר, פזמון פורץ ומרגש ומילים עמוקות שנוגעות ללב.

 

החיים שלנו תותים

הלהיט "החיים שלנו תותים" שבזכותו פרץ הזמר לקידמת הבמה אמאזכה להצלחה אדירה של יותר מ 11 מיליון צפיות. השילוב של הלחן עם מילות השיר שכתב חנן בעצמו, ללא ספק הצליח לעלות מעל לכל הציפיות. מילות השיר מדברות על כל הקשיים שרובנו חווים ביום יום, אך בסופו של דבר, עדיין החיים שלנו תותים.

 

 

איזון

השיר השלישי ברשימה שלנו, הוא השיר "איזון" שלא זכה להיות רק הלהיט שכבש את כולנו, אלא גם שירו הראשון של חנן מתוך אלבום הבכורה המוצלח שלו. הסינגל שוחרר בפברואר 2016 . והיום הוא עומד כבר על יותר משלושה מיליון צפיות. וכמו כל השירים של חנן, גם אותו הוא כתב והלחין בעצמו. השיר בעל קצב של פאנק היפ הופ קליט ובכל זאת, נקרא מוזיקה יהודית, כך גם חנן כתב בשיר. וכשמו כן הוא, באמת מדבר על איזון.

 

 

אמא אם הייתי

גם השיר "אמא אם הייתי" נוסף לרשימת השירים הטובים ביותר. ולעומת רוב השירים של חנן, הוא מכיל קצב רגוע יותר, קצב עדין נכנס לנו ללב. המילים בשיר מדברות על הזיכרונות של חנן מאמו, וכשמגיע הפזמון בהחלט מגיעה גם הצמרמורת. השיר זכה להצלחה רבה וכיום, הוא עומד כבר על יותר משישה מיליון צפיות.

 

ויקיפדיה

השיר האחרון ברשימת השירים של הזמר הוא "ויקיפדיה" שיצא לפני מספר חודשים וזכה להצלחה רבה עם מעל לחמישה מיליון צפיות. גם אותו חנן כתב והלחין בעצמו, המילים אומרות את שעל ליבו באופן חשוף, סאטירי ומרגש. גם פה חנן החליט ללכת על קצב קצת יותר רגוע מהשאר, ולכתוב על הדעות שיש לכל אחד מאיתנו כלפי השני. השיר הפך לאחד מלהיטיו הגדולים והמוכרים ביותר של בן ארי ונכנס לרשימת השירים המוצלחים של שנת 2017

 
תגובות