סקאוטר: הכירו את שובר הלבבות הבא של עולם המוזיקה. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: הכירו את שובר הלבבות הבא של עולם המוזיקה

הוא אמנם מוכר לכם מתפקידים קטנים על מסך הטלוויזיה שלכם, אבל שיין הארפר מוכן להתפרסם בזכות כישרון המוזיקה שלו. עם אלבום ביד וסינגלים שלא הצליחו אך מלאי פוטנציאל, הרפר הוא ללא ספק מועמד מצוין לכוכב הפופ שובר הלבבות הבא של עולם המוזיקה

נעים להכיר, שיין הארפר, מוכר בעיקר כשחקן אך לאחרונה ניסה את מזלו עם האלבום החדש "Like I Did"  שהדליק אצלנו נורה והפנט אותנו בשירים הקלטים והקצביים, זה רק אנחנו או שיש פה ריח של כוכב פופ בינלאומי בדרך הישרה והנכונה לתעשיית המוזיקה? 
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 
הארפר שיחרר את האלבום בכורה שלו ב-2011 בעל השם שלו והוציא משם שיר בשם "One Step Closer" שנשכח מאחור, אך לפני זאת ולפני שהתנסה גם בעולם הפופ הארפר הוציא שיר אקוסטי, שיר גוספל ורק אז הבין שאלה לא העולמות שלו ובהם הוא לא יצליח, הוא עבר לעולם הפופ עם המיני אלבום החדש שלו ונראה שהרפר פתח דף חדש לקריירה חדשה והעבר נשאר מאחור. 
 
העבר הרחוק של הרפר, אותו השאיר מאחור
 
 
האי פי החדש של הארפר, "Like I Did" היא הדוגמא המצוינת למקוריות ויצירתיות משולבים עם סגנון פופ ומילים קליטות,באלבום מחכים שירים מכל הסגנונות והארפר הצליח לתמצת אותם ל-5 שירים מצוינים בעלי פוטנציאל רב בעולם הפופ עם קצת פרסום והצלחה. האמנם, אנחנו לא יכולים להפסיק לזמזם את השיר נושא מהאלבום ובכל זאת מעוניים לדעת על מי נכתב השיר הקליט המדובר, "Like I Did" ובכן שמסתבר שמאוחרי השיר הזה עומדת לא אשר מהפרטנרית שלו לסדרה "גוד לאק צ'ארלי" והסקאוטרית שלנו, ברידג'יט מנדלר, ובכן האלבום נכתב מעט לאחר שהם נפרדו ובמילים ניתן לראות רמיזה למנדלר שהמשיכה הלאה והארפר, די תקוע במערכת יחסים שלהם.
 
 
 
 הארפר מככב בלא מעט סדרות ומצליח לכתוב בין לבין שירים ולהתפרסם בעזרת עולם המשחק גם כן כמו רוב יוצאי דיסני, רק שאת הכישרון של הארפר היה ניתן לראות בכיכוב הסדרה "גוד לאק צארלי" שהופיע שם עם הגיטרה לא מעט פעמים והשוויץ ביכולות השירה שלו, ובכל זאת הארפר לא כוכב פופ אבל הוא ללא ספק שואף לשם ומצליח, ואנחנו יכולים להריח את ההצלחה שמחכה לו, אולי באלבום הבא.
 
 
 

Missing tour

A post shared by ⓢⓗⓐⓝⓔ ⓗⓐⓡⓟⓔⓡ (@theshaneharper) on

 
אנחנו לא יכולים לחכות ולשמוע חומר חדש משיין הרפר ואנחנו בטוחים שיש לו הרבה מה לתת לתעשיית הפופ ועם עוד טיפה הצלחה הוא בכיוון הנכון, שירים מצוינים וקליפים מעולים בעלי רמה, אך אנחנו מקווים לראות גיוון באלבום. מה שבטוח לא תמצאו בנאליות באלבומים שלו, להפך האלבומים יצירתיים וגם השירים, אז כשהארפר יצליח, אנחנו היינו הראשונים לחזות זאת, שון מנדס מאחורייך.

 

 

 

תגובות