סיכומוזיקלי: הילה סעדה בסינגל חדש ו"הפרויקט" חוגג חמש. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: הילה סעדה בסינגל חדש ו"הפרויקט" חוגג חמש

כמו בכל סוף שבוע, גם היום אנחנו עם הטור שמסכם לכם את השבוע המוזיקלי. הפעם: רינת גבאי עושה מעבר חד, הקהל של אדיר גץ כבר התמכר והילה סעדה ממשיכה לכבוש אותנו, כל זה קרה בשבוע אחד מוזיקלי במיוחד! אז תכינו אוזניות, כי הולך להיות ממכר

גם השבוע לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

רינת גבאי - "אתה האחד בחיי"

רינת גבאי מוכרת בעיקר ככוכבת ילדים, לאחרונה השתתפה גבאי בתכנית "מחוברים". בנוסף להיותה אתה מכוכבות הילדים הגדולות בארץ, היא גם זמרת טובה שהוציאה כמה שירים בעבר כמו: "Cant help falling inlove with you", "קצוות", "רגעים". השבוע, שחררה גבאי את סינגל חדש מתוך סדרת הדוקו-ראליטי "מחוברים"

הסינגל החדש של גבאי, "אתה אחד בחיי" נכתב והולחן על ידי הזמרת דקלה ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית בשיר אחראיים הצמד המוזיקלי גיא ויהל. הסינגל מגיע אלינו כחלק מצילומי הסדרה "מחוברים" והוא נשמע כשינוי מרענן ומוצלח. הסינגל טוב, הוא מוכיח את כישרונה הענקי של גבאי. זו הזכירה לנו כאן שהיא לגמרי יכולה לשלב בין עולם הילדים לעולם הבוגרים, כרגע זו נראת התחלה מצוינת ואיכותית. סך הכל הסינגל מוצלח, הוא כיפי להאזנה, רגוע ונותן מקום מכובד ובולט במוחד לקולה של גבאי.

לסיכום: מוכשרת לא רק בקלטות ילדים. ★★★★★

 

איל טהר - אלבום בכורה

איל טהר פרץ לחיינו בראליטי "The voice" שם היה בין המתמודדים הבולטים והמוכשרים. השבוע הוציא טהר אלבום בכורה כאשר את כולו (למעט שיר אחד מהתפילה) כתב והלחין בעצמו. באלבום יש שירים מוצלחים, שעושים חסר לקולו המיוחד והעדין של טהר. באלבום אפשר למצוא את השירים: "גם כי אלך","תראה איזה יום יפה", "שמלה שחורה" ועוד'. סך הכל כניסה מצוינת למוזיקה הישראלית, אלבום מוצלח במיוחד.

לסיכום: אלבום ראשון ומוצלח.  ★★★★★

 

הילה סעדה - "נשמות תועות"

הילה סעדה מוכרת לרובנו בעיקר כשחקנית, היא הספיק במהלך הקריירה שלה המשחק שלה השתתפה סעדה בסרטים, הצגות ובסדרות כמו: "להיות איתה", "חסמבה דור 3", "הבורר", "שחקן זר" ועוד'. בנוסף להיותה שחקנית סעדה היא גם זמרת מוצלחת ומוכשרת במיוחד והוציאה עד כה סינגלים שונים, בינהם: "שחרר אותי", "שומרת אותך", "מושא התשוקה שלי" ועוד'.

השבוע שיחררה סעדה סינגל נוסף מתוך האלבום המתקרב. את מילות השיר "נשמות תועות" כתבה סעדה בעצמה שגם לקחה חלק בלחן השיר לצד יהלי סובול ועל הפקת השיר הופקד אמיר צורף. הסינגל החדש פשוט יפייפה, הוא עדין, רגוע ונקי. יש בו משהו טהור, שנעים כל כך לשמוע. בעייני זהו אחד השירים הטובים של סעדה עד כה והיא ללא ספק מצליחה שוב. בנוסף לשיר המצוין יש גם קליפ מיוחד עם תמונות וסרטוני עבר של שלה ושל בני משפחתה.

לסיכום: פשוט, עדין ומושלם. ★★★★★

 

הפרויקט של רביבו - אלבום

הפרויקט של רביבו הוציא השבוע אלבום מיוחד לרגל חמש שנות קריירה מוזיקלית עשירה ומגוונת. באלבום ניתן לשמוע שירים כמו: "אדון עולם", "פרי גנך", "גוזל שלי", "ההתחלה חדשה", "מחרוזת שבת" ועוד'. האלבום החדש מצוין, הוא אוסף לתוכו כמה סגנונות שונים ושירים מזמנים שונים לאלבום אחד. סך הכל אלבום מוצלח, שעושה הרבה טוב ובעיקר כיפי להאזנה!

לסיכום: שילוב מצוין של סגנונות. ★★★★ 

 

שווה האזנה

השבוע הוציא הזמר אדיר גץ סינגל ראשון מתוך האלבום החדש שבדרך - "בתוך כל הבלאגן", אז אם לרגע חשבתם שיקח זמן עד שהקהל ידע את השיר החדש בעל פה אז טעיתם ובגדול! השבוע, הופיע גץ באשדוד ובחר להעלות לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מיוחד מתוך ההופעה שהייתה נראת מוצלחת במיוחד. בסרטון רואים את הקהל ואת אדיר שרים יחד את הסינגל החדש כאשר הקהל נראה בקיא במיוחד בלהיט החדש מבית היוצר של גץ המוכשר. לגמרי שווה לכם לצפות בסרטון הזה! וכמובן שגם לשמוע את השיר החדש המלא.

 

❤️ אשדוד, תודה על הופעה מדהימה #בתוךכלהבלאגן #תייגואתעצמכם

A post shared by Adir Getz אדיר גץ (@adir_getz) on

השבוע הופיעו להקת חיל החינוך, בה כזכור נמצאים הזמרים נדב גדג' ונופר סלמאן. הזמרת סלמאן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה שני סרטונים מיוחדים מתוך המופע הכיפי לחיילים בביסל"ק (סית ספר לאיסוף קרבי). לגמרי שווה לכם לצפות בשני הסרטונים המיוחדים והכיפים האלו!

 

תודה על הזכות לעשות לכם שמח🎶💕 @nadavguedj

A post shared by nofar_salman26 (@nofar_salman26) on

השבוע העלתה יובל דיין לחשבון האינסטגרם שלה סרטון שירה ונגינה מיוחד בו שרה את "אליה" של הזמר מאיר בנאי ז"ל שכזכור נפטר לאחרונה לאחר מאבק במחלת הסרטן. בסרטון כותבת דיין ש"געגועים למאיר בנאי ז"ל. ללא ספק אבדה למוזיקה הישראלית. הסרטון ללא ספק שווה האזנה וצפייה, גם למי שאולי לא מכיר את השיר המיוחד.

 

געגועים למאיר בנאי ז״ל ״אליה״ אחד האוצרות שהותיר.

A post shared by Yuval Dayan (@yuvaldayan1) on

 

תגובות