קמילה קביו חושפת: "היו אנשים שאמרו שהשיר לא יעבוד". צילום: GettyImages

קמילה קביו חושפת: "היו אנשים שאמרו שהשיר לא יעבוד"

הזמרת שכבר נמצאת עמוק בקריירת הסולו שלה חושפת כי הלהיט החדש שלה "Havana" זכה לכמה 'כתפיים קרות' מאנשים סביבה שניסו להוריד אותה מזה

קמילה קביו הוכיחה את עצמה כזמרת סולו השירים שלה הספיקו להגיע לראש המצעדים, הבולט שביניהם הוא השיר "Havana" שהפך ללהיט בין רגע ואף קיבל תמיכה משלל מפורסמים וביניהם גם ג'סטין ביבר והאקס אוסטין מאהון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כעת, קביו צייצה בטוויטר איך היא באמת מרגישה בנוגע לעובדה שהשיר הגיע למקום הראשון ברדיו. היא אף חשפה שהיו מספר אנשים במעגל האנשים הקרוב אליה שלא האמינו שהשיר יהיה מספיק טוב כדי להצליח ברדיו, מסתבר שהם טעו. "אנשים חזרו ואמרו לנו שהשיר הזה לעולם לא יעבוד ברדיו כי הם לא חושבים שאנשים 'יקבלו את זה', צייצה הכוכבת והוסיפה: "היום הוא מספר אחד ברדיו הפופ, בזכות צבא המעריצים המדהים שלי וחברי היפים ברדיו שהאמינו ותמכו".

© צילום מסך מטוויטר
תשפטו בעצמכם
 

אנחנו סופר מתרגשים מההצלחה שלה ומצפים לראות מה היא תעשה בעתיד! זהו השיג ענק למי שהייתה פעם חלק מהלהקה המצליחה "Fifth Harmony" בהתחשב בעובדה שהיא עזבה את הלהקה לפני פחות משנה, בסוף 2016 היא הכריזה שזמנה עם להקת הבנות תם כדי שהיא תוכל לעשות דברים אחרים בתעשיית המוזיקה. כל העבודה הקשה שלה השתלמה, וזה מוכח שהעובדה שקמילה לא נתנה לשמועות על היחסים שלה עם Fifth Harmony או ולא הקשיבה לכל מי שאמר שהיא לא תצליח בלעדיהן עזרה לה, היא הצליחה לעשות את זה גם בעצמה!

בימייה בלהקה
בימייה בלהקה © צילום: GettyImages



תגיות
תגובות