סקואטר: מדיסון ביר מוכיחה שהיא הזמרת המסקרנת של הרגע. צילום מסך מיוטיוב

סקואטר: מדיסון ביר מוכיחה שהיא הזמרת המסקרנת של הרגע

היא אמנם לא שם חדש בהוליווד, אך בתקופה האחרונה מדיסון מסתמנת כאחת מן הזמרות הצעירות הבולטות של השנה. אז האם היא תממש את הפוטנציאל?

מאז שהתפרסמה ב-2012 מדיסון ביר כבר הספיקה לצבור קילומטראז' בשואו ביזנס. כעת כשהיא בת 18, מתחילה ביר להראות לעולם שהיא לא רק ילדה יפה שיודעת לשיר, ושהיא אמנית שיודעת מה היא רוצה מעצמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

החיים של מדיסון השתנו בגיל 13, אז שיתף ג'סטין ביבר קאבר שביצעה לשיר הקלאסי "At Last". מכאן הדרך להיות מוכרת בכל העולם הייתה קצרה. היא הוחתמה בחברת התקליטים של ביבר וסקוטר בראון, המנהל הצמוד של הביבס לקח אותה תחת חסותו. לאורך שנותיה תחת אור הזרקורים הוציאה ביר מספר סינגלים, ובמבט לאחור ניתן לראות בהם את תהליך ההתבגרות שלה.

הסינגל הראשון של הזמרת נקרא "Melodies" והיה בדיוק מה שצופה מכוכבת עולה בת 14; פופי, כיפי, מתוק וכלל הופעת אורח של ג'סטין ביבר. הסינגל הבא של מדיסון הגיע שנה אחר כך וזכה לשם "Unbreakable". למרות המתיקות הפופית המוגזמת של השיר, הוא הראה את הפוטנציאל הטמון בביר וזכה לביקורות חיוביות

 

במקביל לקריירה המוזיקלית המתהווה שלה הפכה מדיסון עם השנים לדמות מוכרת בזכות חשבון האינסטגרם הפופלארי שלה, הקירבה שלה לג'סטין ומערכת היחסים שלה עם הראפר ג'ק גילינסקי. מערכת היחסים עם גילינסקי הניבה את הלהיט הרציני הראשון של ביר "All For Love" שזכה להצלחה יחסית והכיוון המוזיקלי של הזמרת החל להישמע לראשונה. בסינגל הבא שלה "Something Sweet" המשיך להתגבש הקו המוזיקלי של מדיסון, אם כי השיר לא הפך ללהיט.

 

A post shared by madison beer (@madisonbeer) on

2017 היא ללא ספק השנה המשמעותית ביותר בקריירה של הזמרת העולה. במקביל לסיום היחסים עם גילינסקי, בפרידה פומבית במיוחד שכללה הקלטה של ריב קשה בין השניים, שיחררה ביר שני סינגלים והכריזה על מיני אלבום. הסינגל "Dead" היה הראשון שיצא השנה והעיד על זמרת בוגרת יותר, שיודעת על מה היא מדברת ונתן את חותמת לסגנון ולקו המוזיקלי הייחודי של ביר. השיר הפך במהרה ללהיט וזכה למעל ל-10 מיליון השמעות בשירות הסטרימינג ספוטיפיי. הסינגל הטרי שיצא ממש לאחרונה הוא "Say It To My Face". השיר בעל האופי הדרמטי והמילים החזקות הוא הוכחה כי מדיסון היא אינה עוד זמרת פופ, אלא אמנית שיודעת מה היא רוצה שהצליחה לגבש לעצמה קו מוזיקלי ייחודי משלה שלא מהססת לדבר על נושאים כואבים.

 

אז האם מדיסון ביר מממשת את הפוטנציאל? אם תשאלו אותנו, התשובה היא לגמרי כן. ביר הצליחה לעשות מה שהרבה אמנים מבוגרים ממנה לא הצליחה - ליצור קו מוזיקלי שמזוהה עימה, גם מבחינת השירים עצמם וגם מבחינת הטקסטים הבוגרים. אין ספק שעם עוד קצת זמן, היא לגמרי תגיע לצמרת עולם המוזיקה!

 

תגובות