Perfect: אד שירן וביונסה בשיתוף פעולה. צילום מסך מיוטיוב

Perfect: אד שירן וביונסה בשיתוף פעולה

צמד האישיות השולטות בעולם המוזיקה, ביונסה ואד שירן שיחררו הבוקר דואט מרגש לשיר ״Perfect”. ולמרות שאנחנו רק בתחילת דצמבר הם הכניסו אותנו למוד של וולנטיין

היום (ו׳) שיחרר אד שירן את הרמיקס הרשמי שלו לשיר ״Perfect” עם ביונסה. כאמור, שירן שיחרר את השיר תחילה כסינגל סולו שפחות הצליח ואמש הכריז כי הוא משחרר דואט עם הדיווה המלכותית, ביונסה שנעלמה מעולם המוזיקה ולקחה הפסקה בת שנה לרגל לידת התאומים שלה ואגירת חומרים לאלבום החדש. 
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 
לאד שירן וקווין בי יש היסטוריה משותפת, הזוגיות המקצועית נוצרה בטקס הגראמי לפני שנתיים כשהשניים הופיעו במחווה לאמן סטיבי וונדר. ואח"כ ביונסה שילבה את שירן באחת מההופעות שלה, בה שרו השניים גרסה חדשה ואקוסטית ל: "Drunk In Love" שהצליחה מאוד ותרמה להצלחת השיר המקומי. 
 
 
 
וכמו שניתן לצפות הדואט בין השניים הוא ללא ספק תוצאה מרשימה של שני ווקאליסטים מוכשרים ואנחנו צופים עתיד גדול לסינגל. הרמיקס החדש הוא אקוסטי ורגוע, כמו ששיר אהבה צריך להיות בנוי. הקולות של שירן וביונסה משתלבים באופן מושלם ואם השיר היה נהדר לפני, עכשיו הוא עלה שלב אחד למעלה.  
 
 
 
״Perfect” הפך בין רגע להיות ההמנון הרשמי שלנו לולנטיין ואנחנו מאוהבים ורק רוצים לשמוע עוד חומרים של השניים ביחד, והשיר הוא ללא כל ספק, פרפקט. 
 
 
תגובות