מתנה לסוף השבוע: קמילה קביו משחררת שני סינגלים חדשים. צילום: gettyimages

מתנה לסוף השבוע: קמילה קביו משחררת שני סינגלים חדשים

רק לפני כארבעה חודשים הוציאה קביו את השיר "Havena", שזכה להצלחה מטורפת למעל 300 מליון צפיות ברשת היוטיוב. אז אחרי שהציבה לעצמה רף כל כך גבוה, השירים החדשים יעמדו בציפיות או שמא יאכזבו אותנו?

לפני בערך שנה, קמילה קביו עזבה את להקת פיפת' הרמוני, ומאז הספיקה להוציא מעל שלושה שירים ולבצע המון שיתופי פעולה שגרמו לכולנו להתמכר. בימים אלו היא עובדת על האלבום החדש שלה, ולקראת סוף השבוע שעומד ממש בפתח, היא משחררת שני שירים חדשים- "Real Friends" ו "Never Be The Same".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי ההצלחה הבלתי נתפסת של "Havena", רק חיכנו וחיכנו לשירים חדשים מבית היוצר של קביו, והיום, אחרי כארבעה חודשי צפייה, משחררת קמיליה את הסינגלים מתוך אלבומה החדש, "CAMILIA". השירים, הופקו היטב על ידי מפיקיה של קביו.

"האם השירים יעמדו בצפיות?" © צילום מסך מיוטיוב

ובכן, סוג השירים שונה משני קצוות המוזיקה. מצד אחד עומד "Never Be The Same" האלקטרוני וקצבי שמעלה את טעמו של "Crying In The Club" ומסתמן להיות הסינגל היותר מוצלח מבין השניים. הסינגל הזה מביא איתו את עולם הפופ האלקטרוני אהוב והמוכר שהשתלט השנה מכל כיוון אל עולם המוזיקה. מצד שני עומד  שיר הפופ המלווה בגיטרה שנותן נגיעות לטיניות "Real Friends", שללא ספק מסתמן לקבוע את סגנון המוזיקה של עולם הפופ לשנה הקרובה. אנחנו התמכרנו, מה איתכם?

 

 

 
תגובות