השקה כפולה: סטטיק ובן אל מקבלים טוויסט נשי במוזיקה. צילום: מסך מהקליפ, משה נחומוביץ'

השקה כפולה: סטטיק ובן אל מקבלים טוויסט נשי במוזיקה

לא ציפינו שביום אחד נקבל גם גרסא נשית לצמד האהוב וגם הבטחה חדשה מבית היוצר של סטטיק ובן אל תבורי. אך האם הן באמת יהיו הדבר החם הבא? תשפטו בעצמכם

עד כה הצמד הגברי המצליח והאהוב, סטטיק ובן אל תבורי, ביסס לעצמו את מקומו בטופ של עולם המוזיקה הישראלי, אך כעת אנחנו מקבלים מנה כפולה וחדשה (כל זה ביום אחד) שתכנס לתחומם והפעם: המין הנשי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הראשונות שנכיר לכם הן הצמד הנשי החדש "קייט ואור" (בנות 19 ו-23 בהתאמה) שהן בעצם קים קייט רוס ואור אדי הזכורה לכולנו כשבלטה לטובה בעונה הראשונה של "דה וויס" בנבחרת של שרית חדד. השתיים חברו יחד להרכב חדש בניסיון להביא גם את הבשורה הנשית בעולם הפופ המקומי, בניסיון להביא קהל ולסחוף המונים כמו סטטיק ובן אל - האם זה יקרה? ובכן, נראה שהפתיחה לא רעה. הבוקר (ג') הן שחררו את סינגל הבכורה שלהן "רינג, רינג" עם קליפ מושקע לא פחות מהקליפ של הצמד הגברי ונראה כי הן בדרך הנכונה, אבל רק הזמן יגיד. 

 

באשר לכוכבת נשית נוספת שנכנסת היום לעולם המוזיקה. מדובר בהבטחה חדשה מבית היוצר ומנהליהם של סטטיק ובן אל שחברו יחד עם רוברטו (מי שאחראי על נועה קירל). מדובר בנערה מוכשרת בשם אדל שמעבר לניהול על ידי מנהליהם של סטטיק ובן אל, נכנסת גם לתחומה של קירל. מי שאחראים על הניהול האומנותי שלה הם תמיר חיטמן שעובד עם קירל המצליחה וגם ג'ורדי של סטטיק ובן אל נכנס לניהול האומנותי של הנערה החדשה בסביבה. אדל לא רק זמרת בהתהוות אלא גם תככב על המסך הקטן בתכנית חדשה של ניקלודיאון - "בלאגניקס". הכוכבת החדשה משחררת היום גם היא את סינגל הבכורה שלה - "נשימה" ונדמה שהיום הזה בהחלט מלא בהבטחות חדשות.

 

 

תגובות