חנוכיה מוזיקלית: קייטי פרי האירה לנו את השנה. gettyimages

חנוכיה מוזיקלית: קייטי פרי האירה לנו את השנה

חג חנוכה התחיל ואיתו הדלקת החנוכיות! לכבוד כך, כתבי המוזיקה שלנו מספרים בטור מיוחד לכבוד החנוכה- מי הוא הזמר\ת שהאיר\ה להם את השנה. והיום, נסיכת הפופ של עולם המוזיקה, קייטי פרי

קייטי פרי נמצאת בראדר שלנו עשור, ובמהלך הזמן הזה הוכיחה לכולנו למה היא ראוייה להישאר שם ולכבוש את הפסגה. היום (ו') אנחנו מדליקים את הנר הרביעי שלנו וזה בדיוק הזמן להראות למה קייטי פרי האירה לי את השנה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זמרת הפופ הבלתי מעורערת, קייטי פרי, תחגוג בשנה הבאה עשור לקריירה המפוארת שלה שכוללת ארבעה אלבומי אולפן מצליחים ומשובחים עם תארי פלטינות, זהב ואף יהלום ביד. בשנה שעברה קיבלה קייטי את תואר היהלום ה-4 שלה עבור "Firework" לאחר שמכרה מעל ל-10 מיליון עותקים לסינגל הנוצץ. ובשנת 2017 לאחר הפסקה ארוכה מעולם המוזיקה, חזרה פרי מוכנה יותר מתמיד עם צאת אלבומה החדש "WITNESS".  

תחילה היא שיחררה את סינגל הבכורה "Chained To The Rhythm" שנחשב לאחד הקאמבקים הטובים של השנה ומיד לאחר מכן הופיעה בטקס פרסי הגראמי עם הופעה מנצחת יחד עם סקיפ מארלי, שותפה לשיר. את המשך השנה היא הבליגה לתוך אפריל ומאי ששחררה את הלהיטים "Bon Appetit" משולחן האוכל ו "Swish Swish" ממשחק הכדורסל שללא ספק עשו את השנה שלנו למוארת הרבה יותר. האלבום הביא עימו יצירתיות מכל עבר, קונספט העין והאח הגדול שעשתה עבור קידום האלבום והשינוי המפתיע בעיצוב השיער ולא רק במראה אלא גם ה-ויזואליות בסבב ההופעות שלה, "Witness The Tour" שמכר מיליוני כרטיסים ברחבי אמריקה.

 

אך לא רק בעולם המוזיקה עשתה פרי את הקאמבק שלה, היא חזרה מופנמת הרבה יותר לעולם הפוליטיקה והסלבס והפגינה את דעתה על הממשל באמריקה לא מעט פעמים, היא הקימה מועדון לבני נוער ברחבי אמריקה, השתתפה בעונה החדשה של אמריקן איידול ובנוסף היא הנחתה את טקס פרסי הווידיאו של MTV שאותו סגרה בביצוע מרהיב עם מלכת הראפ ניקי מינאז בביצוע הסינגל "Swish Swish". 

 

את השנה שלי האירה קייטי פרי עם חזרתה לעולם המוזיקה והבידור, היא מבין האמנים היחידיים שמביעים את דעתם הפוליטית ועל כך היא צריכה לקבל הערכה, קייטי מועדדת אנשים מרחבי העולם להביא את דעתם ולהשמיע את הקול שלהם ועל כך היא ראויה להערכה. בנוסף באלבום החדש תוכלו לשמוע שירים מעצימים ועמוקים שיכולים לגעת בכל אחד מאיתנו, בנוסף לאלבום היא שיחררה קליפים מרהיבים ויצירתיים שנחשבים, לפי דעתי, לקליפים הכי מיוחדים, מושקעים וטובים של השנה. ועם כל עולם המוזיקה והבידור קייטי תרמה מיליוני דולרים לעמותות שונות בארצות הברית ובעולם, היא ללא ספק האירה לי ולעוד רבים מהעולם את השנה, בכל דרך שהיא, היא מבין מיליוני זמרים, זוכה להיות נר מתוך שמונה נרות ושמונה אנשים שעשו את השנה לטובה הרבה יותר. 

לכל "חנוכיה מוזיקלית" לחץ כאן 

תגובות